خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر امورخارجه در گفت‌وگو با ایلنا:

تمدید تحریم‌های اتحادیه اروپا در تضاد با روح توافقنامه ژنو است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۴۹

اظهارنظر درباره اینکه این توافقنامه ازسوی ایران لغو می‌شود یا نه؛ از سطح افراد خارج است و نهادهای کلان نظام باید اظهارنظر کنند / تمدید تحریم‌ها، جدید نیستند بلکه از قبل از علیه ایران وضع شده‌اند و هم‌اینک موعد اجرای آن فرارسیده است.

معاون وزیر امورخارجه درباره اظهاراتی که ازسوی برخی افراد درباره لغو توافقنامه ژنو می‌شود، گفت: مسئله هسته‌ای از مسائل کلان نظام است و اظهارنظر درباره اینکه این توافقنامه از سوی ایران لغو می‌شود یا لغو نمی‌شود از سطح افراد خارج است و در این رابطه باید نهادهای کلان نظام اظهار نظر بکنند.

حسن قشقاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص تمدید تحریم‌های اتحادیه‌های اروپا گفت: این تحریم‌ها، تحریم‌های جدیدی نیستند بلکه تحریم‌هایی بوده‌اند که از قبل از علیه ایران وضع شده‌اند و هم‌اینک موعد اجرای آن فرارسیده است.

معاون وزیر امور خارجه درباره واکنش ایران به این تحریم‌ها اظهار داشت: خانم افخم(سخنگوی محترم وزارت خارجه) در این باره واکنش داشته‌اند و معتقد هستم که این تحریم‌ها با روح توافقنامه ژنو در تضاد است و انتظار داشتیم که این تحریم‌ها عملی نشوند.

قشقاوی درباره اظهاراتی که ازسوی برخی افراد درباره لغو توافقنامه ژنو می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئله هسته‌ای از مسائل کلان نظام است و اظهار نظر درباره اینکه این توافقنامه از سوی ایران لغو می‌شود یا لغو نمی‌شود از سطح افراد خارج است و در این رابطه باید نهادهای کلان نظام اظهار نظر بکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز