خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در نشست خبری با اردوغان:

موافقت‌نامه تجارت ترجیحی با ترکیه به امضاء رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۰

ما در مذاکراتمان به هدف گذاری که از قبل برای سال ۲۰۱۵ توافق کرده بودیم که سطح مبادلات تجاری به سی میلیارد برسد، تاکید کردیم.

معاون اول رییس‌جمهور در خصوص دیدار خود با اردوغان گفت: ما در این مذاکرات به مسائل مورد علاقه و مورد نظر دو کشور بالاخص مسائل اقتصادی به توافقات خوبی رسیدیم و در این زمینه موافقت نامه تجارت ترجیحی نیز نهایی شد و به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار‌ایلنا، اسحاق جهانگیری در نشست خبری خود با ر جب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه که صبح امروز در مجموعه کاخ سعد آباد برگزار شد، ‌ روابط ایران و ترکیه را ‌خوب؛ دوستانه و برادرانه خواند و گفت: در طی سالهای اخیر روابط ایران و ترکیه گسترش یافته است.

وی ادامه داد: ما در مذاکراتمان به هدف گذاری که از قبل برای سال ۲۰۱۵ توافق کرده بودیم که سطح مبادلات تجاری به سی میلیارد برسد، تاکید کردیم.

معاون اول رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: ما در این مذاکرات به مسائل مورد علاقه ‌ و مورد نظر دو کشور بالاخص مسائل اقتصادی به توافقات خوبی رسیدیم و در این زمینه موافقت نامه تجارت ترجیحی نیز نهایی شد و به امضا رسید.

جهانگیری در ادامه افزود: در زمینه صادرات گاز نیز به توافقات خوبی رسیدیم، که باید ا‌نشاء الله به زودی نهایی شود و امیدواریم که این سفر نقطه عطف مهمی در روابط سیاسی؛ اقتصادی؛ فرهنگی؛ و ا جتماعی دو کشو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز