خبرگزاری کار ایران

سفیر فرانسه در ایران؛

متاسفم که در میان شرکت‌های فرانسوی شرکت برف‌روبی حضور ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۵

هماهنگی برای حضور بالای شرکت‌های فرانسوی به ایران کار ساده‌ای نبود و همچنین انتخاب این شرکتها نیز با توجه به اینکه شرکتهای بیشتری تقاضای حضور در ایران را داشتند کار سختی بود.

امیدواریم روزی که موانع پیش رو برطرف شد، توسعه رابطه تجاری بین این ۲ کشور از سر گرفته شود و در دیداری که آقای روحانی با اولاند داشتند نیز نسبت به ایجاد این رابطه اظهار امیدواری کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، برانو پوشه سفیر فرانسه در ایران، در همایش اقتصادی سرمایه‌گذاری ایران و فرانسه گفت: متاسفم در بین شرکت‌هایی که از فرانسه به ایران آمده‌اند هیچ شرکت که در برف‌روبی تخصصی داشته باشد، حضور ندارد.

وی اظهار داشت: رابطان ایران و فرانسه برای برگزاری این اتفاق بی‌سابقه و مهم همکاری خوبی انجام داده‌اند و هماهنگی برای حضور بالای شرکت‌های فرانسوی به ایران کار ساده‌ای نبود و همچنین انتخاب این شرکتها نیز با توجه به اینکه شرکتهای بیشتری تقاضای حضور در ایران را داشتند کار سختی بود.

وی با اشاره به اینکه این سفر از ابعاد مختلفی اهمیت داشته و امیدواریم تماس‌هایی با توجه به این همایش و این سفر بین ۲ کشور ایجاد شود، ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که روز گذشته در ریاست‌جمهوری ایران انجام شد به آینده روابط تجاری ایران و فرانسه امیدواریم.

سفیر فرانسه گفت: با توجه به اینکه ایران از نظر فناوری با فرانسه هم‌تراز است، بسیاری از کشورهای اروپایی نیز تمایل حضور و سرمایه‌گذاری در ایران را دارند و با توجه به اینکه شرکت‌هایی که به ایران آمده‌اند تمایل زیادی به این رابطه داشتند، از شب گذشته نسبت به ایجاد رابطه تجاری با ایران با توجه به پیام‌هایی که دریافت کرده‌اند مطمئن‌تر شده‌اند.

سفیر فرانسه در ایران با اشاره به اینکه از سوی سیاستمداران ایران پیام‌هایی دریافت کرده‌ایم که به موقعیتی که انتظار داریم دست خواهیم یافت، تصریح کرد: امیدواریم روزی که موانع پیش رو برطرف شد، توسعه رابطه تجاری بین این ۲ کشور از سر گرفته شود و در دیداری که آقای روحانی با اولاند داشتند نیز نسبت به ایجاد این رابطه اظهار امیدواری کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز