خبرگزاری کار ایران

وزیر امور خارجه در حرم امام:

اتکاء به خدا و حمایت مردم بزرگترین پشتوانه ماست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۴

آرمان های امام بزرگترین عامل قدرت و توان مردم ما و کشور ماست / حضرت امام بودند که به ما خودباوری و اعتماد به نفس دادند وباعثشدند تا فرزندان این انقلاب در مقابل بزرگترین قدرتهای ظاهری دنیا با عزت و سربلندی مذاکره کنند.

ایلنا: وزیر امور خارجه به همراه معاونین و کارکنان وزارت امور خارجه، عصر روزسه شنبه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آستان، محمدجواد ظریف بعد از زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: برای بنده و همکارانم باعثافتخاراست که در سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به حرم حضرت امام(س) مشرف می شویم.

وی افزود: برای ما که در صحنه سیاست خارجی فعال هستیم دستاوردهای انقلاب اسلامی وآرمان های حضرت امام بزرگترین عامل قدرت و توان مردم ما و کشور ماست.

وزیر امور خارجه ادامه داد: حضرت امام بودند که به ما خودباوری و اعتماد به نفس دادند وباعثشدند تا فرزندان این انقلاب در مقابل بزرگترین قدرتهای ظاهری دنیا با عزت و سربلندی مذاکره کنند.

وی در پایان اظهار داشت: این موفقیت ناشی از خودباوری است که از مهمترین پیام های حضرت امام بود و امروز اتکاء به خدا و حمایت مردم به عنوان بزرگترین پشتوانه ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز