خبرگزاری کار ایران

رییس‌مجلس پاکستان در جمع خبرنگاران:

از هیچ تلاشی برای آزادی سربازان ربوده شده دریغ نمی‌کنیم

کد خبر : ۱۴۶۸۶۷

همه مجالس کشورهای اسلامی باید در تدوین و تصویب قوانین هماهنگ باشند. از آنجایی که کشورهای شرکت‌کننده در این کنفرانس مسلمان هستند باید قوانین تصویب شده بر اساس قوانین اسلامی باشد.

رییس مجلس سنای پاکستان در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پنج سرباز ربوده شده ایرانی توسط گروه جیش‌العدل گفت: پاکستان تمام تلاش خود را برای آزادی این پنج سرباز ربوده شده انجام خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سیدنیر حسین نجاوی، رییس مجلس سنای پاکستان در حاشیه کنفرانس مجالس اسلامی که صبح امروز در اجلاس سران تهران آغاز به کار کرده است در جمع خبرنگاران، گفت: در این کنفرانس در دیدار با مقامات ایرانی بر ارتباط بیشتر کشورهای اسلامی با یکدیگر تاکید شد. کشورهای مسلمان باید در قالب همکاری‌های پارلمانی با یکدیگر روابط خود را گسترش دهند.

رییس مجلس سنای پاکستان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه چگونه بین‌المجالس اسلامی می‌توانند به اهداف خود دست یابند، ادامه داد: همه مجالس کشورهای اسلامی باید در تدوین و تصویب قوانین هماهنگ باشند. از آنجایی که کشورهای شرکت‌کننده در این کنفرانس مسلمان هستند باید قوانین تصویب شده بر اساس قوانین اسلامی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز