خبرگزاری کار ایران

افخم در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی؛

لابی صهیونیست به دنبال نابود کردن مذاکرات هسته‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۸۳

سال گذشته نیز این لابی شکست خورده در جریان اجلاس سالانه خود تلاش گسترده و برنامه ریزی شده‌ای را برای تحمیل سیاست‌های خود بر ملت آمریکا و کنگره آن کشور انجام داده و به صراحت با هرگونه گفت‌وگوی دیپلماتیک مخالفت کرده بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به جدید‌ترین ادعای مقامات رژیم صهیونیستی، آن‌را یک ادعای ناشیانه و یک سناریو‌پردازی پر از ابهام و دروغ خواند که فقط اذهان بیمار، توان سر هم کردن آن‌ها را دارند.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم به هم‌زمانی این تبلیغات گسترده با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن و برگزاری اجلاس سالانه آیپک که مهم‌ترین دستور کار آن انحراف توجه از مسئله اصلی خاورمیانه و جلب توجه به مشکلات ساختگی و جعلی است، اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته نیز این لابی شکست خورده در جریان اجلاس سالانه خود تلاش گسترده و برنامه ریزی شده‌ای را برای تحمیل سیاست‌های خود بر ملت آمریکا و کنگره آن کشور انجام داده و به صراحت با هرگونه گفت‌وگوی دیپلماتیک مخالفت کرده بود.

مرضیه افخم افزود: لابی مذکور پس از شکست خوردن در جلوگیری از آغاز گفت‌وگوهای دیپلماتیک در موضوع هسته‌ای، اکنون به صراحت اعلام کرده است به دنبال نابود کردن مذاکرات جاری و منحرف ساختن آن است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از دولت آمریکا خواست به جای توجه به تولیدات جعلی و مداوم دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و همراهی با آن در متهم کردن ایران و استفاده از الفاظ و لحن غیر دیپلماتیک و فرافکنی مشکلات خاورمیانه، به حل واقعی مسئله اصلی منطقه از طریق توقف جنگ افروزی، تروریسم دولتی و اقدامات غیر انسانی علیه ملت مظلوم فلسطین بپردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز