خبرگزاری کار ایران

وزیر امور خارجه اندونزی:

یک مشکل هم در روابط جاکارتا – تهران وجود ندارد

کد خبر : ۱۵۱۵۱۵

جاکارتا و تهران دیدگاه های مشترکی در خصوص ضرورت مبارزه با افراط گری و افزایش نگرش های میانه رو دارند / اندونزی بر این باور است که ایران باید در حل بحران سوریه مشارکت مستقیم داشته باشد.

وزیر امور خارجه اندونزی روز جمعه پس از دیدار محمدجواد ظریف با رییس جمهوری اندونزی، گفت: حتی یک مشکل که روابط جاکارتا – تهران را تحت تاثیر قرار دهد وجود ندارد.
به گزارش ایلنا، مارتی ناتالیگاوا گفت: حتی یک مشکل نیز که روابط جاکارتا – تهران را تحت تاثیر قرار دهد وجود ندارد. روابط خوب و سرشار از دوستی بلندمدت بین دو کشور برقرار است.
وی گفت: دو کشور در حال همکاری برای یافتن فرصت‌های جدید به منظور افزایش روابط دو جانبه در زمینه‌های اقتصادی، فناوری، تحقیقاتی و انرژی هستند و ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند روابط دو جانبه بین ایران و اندونزی را توسعه دهد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران بعداز ظهر امروز به وقت محلی با سوسیلو بامبانگ یودهویونو رییس جمهوری اندونزی دیدار و در مورد راه‌های گسترش روابط بین دو کشور گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه اندونزی پس از این دیدار همچنین گفت: جاکارتا و تهران دیدگاه‌های مشترکی در خصوص ضرورت مبارزه با افراط‌گری و افزایش نگرش‌های میانه رو دارند.
وی همچنین از همکاری ایران و اندونزی در زمینه مبارزه با افراط‌گری و افزایش نگرش‌های میانه رو خبرداد.
مارتی ناتالیگاوا تصریح کرد: اندونزی بر این باور است که ایران باید در حل بحران سوریه مشارکت مستقیم داشته باشد.
وزیر امور خارجه اندونزی تصریح کرد که بحران سوریه باید از طریق دیپلماسی حل شود نه از طریق خشونت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز