خبرگزاری کار ایران

کاترین اشتون:

توافق موقت را حرکتی رو به جلو می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۹۳

هر چند که توافق نهایی بسیار سخت و چالش برانگیز است و امکان دارد که به نتیجه‌ نرسد اما با توجه به تلاش‌های آقای ظریف و تیم مذاکره کننده ایرانی و حمایت مردم ایران و مسئولان از این تیم امیدواریم که به توافق نهایی دست یابیم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت:: من ۴ سال است که در حال مذاکره با ایران هستم و توافق موقت را حرکتی رو به جلو می‌دانم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاترین اشتون در نشست خبری خود با محمد جواد ظریف که صبح امروز در وزارت امور خارجه برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه مردم ایران غنی‌سازی را حق خودشان می‌دانند آیا شما این حق رابه رسمیت می‌شناسید، گفت: من شما را به توافق موقتی که صورت گرفت ارجاع می‌دهم.

وی ادامه داد: توافق موقت نشان می‌دهد که ما چطور حرف زدیم و چطور می‌خواهیم جلو برویم. این توافق نحوه نگرش ما را نشان می‌دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تحسین محمد جواد ظریف و تیم مذاکره کننده ایرانی خاطر نشان کرد: من ۴ سال است که در حال مذاکره با ایران هستم و توافق موقت را حرکتی رو به جلو می‌دانم.

اشتون تاکید کرد: هر چند که توافق نهایی بسیار سخت و چالش برانگیز است و امکان دارد که به نتیجه‌ای نرسد اما با توجه به تلاش‌های آقای ظریف و تیم مذاکره کننده ایرانی و حمایت مردم ایران و مسئولان از این تیم امیدواریم که به توافق نهایی دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز