خبرگزاری کار ایران

رییس تیم کارشناسی مذاکرات هسته‌ای:

به جلسات نهایی نزدیک می شویم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۵۹

روی برخی از مباحثو مجموعا با مباحثجدی که صورت گرفت و آن پشت کاری که هیات ها از خودشان نشان دادند ما امیدوارتر شدیم که بتوانیم روی برخی از مسائل فنی انشاالله پیشرفت داشته باشیم.

رئیس کارشناسی ایران در نشست ۵ + ۱ گفت: رفته رفته به جلسات نهایی و کار روی پیش نویس نزدیک می شویم.

به ایلنا، حمید بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه ایران که ریاست هیات ایران را در این مذاکرات برعهده داشت پس از پایان این نشست سه روزه گفت: مذاکرات کارشناسی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ۵ + ۱طی سه روز نشست کامل در وین برگزار شد.

بعیدی نژاد افزود: همانطور که می دانید ما رفته رفته به جلسات نهایی تر کار روی پیش نویس نزدیک می شویم واین جلسات کارشناسی خیلی می تواند مهم باشد در اینکه ایده هایی را نسبت به مسائل مورد اختلاف بشود بپرورانیم و برای تسهیل تصمیم مقامات سیاسی آماده بکنیم.

مدیرکل سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه ایران افزود: طی این سه روز نشست مباحثخیلی خوب فنی صورت گرفت, طرفین خیلی جدی بودند و همه اعضا با آمادگی در جلسه شرکت کرده بودند، مطالعه ای روی مسائل مختلف کرده بودند و ما توانستیم نتایج بررسی های همه هیات را مرور کنیم و خوشبختانه در ذیل این مباحثیک ایده های نسبتا خوبی در واقع شکل گرفت که نیاز است بیشتر روی ان کار شود از لحاظ فنی.

بعیدی نژاد گفت: روی برخی از مباحثو مجموعا با مباحثجدی که صورت گرفت و آن پشت کاری که هیات ها از خودشان نشان دادند ما امیدوارتر شدیم که بتوانیم روی برخی از مسائل فنی انشاالله پیشرفت داشته باشیم.

مذاکرات کارشناسی ایران و ۵ + ۱در چارچوب گام پایانی توافق ژنو به ریاست حمید بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه ایران و اشتفان کلمنت دستیار ویژه کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از صبح روز پنجشنبه در وین آغاز و بعدازظهر امروز شنبه پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز