خبرگزاری کار ایران

به منظور توضیح در مورد اخراج تعدادی از دانشجویان ایرانی؛

سفیر نروژ به سفارت امور خارجه احضار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۸۶

وزارت خارجه خواهان این شده که هرگونه موانع احتمالی برای تحصیلات دانشجویان ایرانی در این کشور برطرف شود و ابراز امیدواری شده که مسوولان نروژی در این زمینه مساعت بیش‌تری کنند.

سرپرست سفارت نروژ در تهران برای ارائه توضیح درباره اخراج تعدادی از دانشجویان ایرانی از این کشور به وزارت خارجه احضار شد.

به گزارش ایلنا، یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه درباره برخی گزارش‌ها مبنی بر اخراج تعدادی از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در نروژ گفت وزارت خارجه موضوع را پیگیری می کند و در این زمینه سرپرست سفارت نروژ در تهران(در غیاب سفیر) نیز برای ارائه پاره‌ای توضیحات به وزارت امور خارجه دعوت شده که ناخرسندی کشورمان نسبت به نظرات مطروحه توسط یکی از افراد پلیس نروژ به وی ابراز شده است.

این منبع آگاه گفت: وزارت خارجه خواهان این شده که هرگونه موانع احتمالی برای تحصیلات دانشجویان ایرانی در این کشور برطرف شود و ابراز امیدواری شده که مسوولان نروژی در این زمینه مساعت بیش‌تری کنند.

سرپرست سفارت نروژ در تهران نیز دانشجویان ایرانی در نروژ را در زمره بهترین دانشجویان خارجی در نروژ دانسته و گفته است، دانشجویان ایرانی دانش موجود در نروژ را افزایش می‌دهند و سیاست دولت و وزارت امور خارجه نروژ در مورد دانشجویان ایرانی تغییر نکرده است، ولی در هر حال موضوع را به اسلو منعکس و متعاقباً طرف ایرانی را از نتیجه مطلع خواهد نمود.

به سفارت ایران در اسلو ماموریت داده شده است موضوع را پیگیری و روند را به‌طور مرتب منعکس کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز