خبرگزاری کار ایران

ظریف در دیدار با وزیر امور خارجه یمن خواستار شد:

تداوم پیگیری‌های یمن در خصوص وضعیت نیکبخت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۸۴

ابوبکر عمر القربی در این ملاقات با اشاره به تحولات پرشتاب منطقه بر لزوم همکاری مشترک کشورهای منطقه برای حل مشکلات تاکید کرد و خاطر نشان ساخت که امکانات کشورهای منطقه باید در خدمت منافع مشترک قرار گیرد.

وزیر خارجه یمن در حاشیه اجلاس مشترک عدم تعهد و اجلاس گروه ۷۷ در الجزایر با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، ابوبکر عمر القربی در این ملاقات با اشاره به تحولات پرشتاب منطقه بر لزوم همکاری مشترک کشورهای منطقه برای حل مشکلات تاکید کرد و خاطر نشان ساخت که امکانات کشورهای منطقه باید در خدمت منافع مشترک قرار گیرد.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و یمن در خلال سفر معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان به صنعا و تشکیل کمیته سیاسی مشترک امادگی کشورش را برای تقویت مناسبات فیمابین و حل برخی مشکلات اعلام کرد.

محمدجواد ظریف نیز با اشاره به اینکه منطقه با چالش‌هایی همچون تروریسم و افراط‌گرایی روبروست و باید برای آن چاره اندیشی شود، آمادگی کشورمان را برای توسعه روابط و همکاری دو کشور در زمینه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی اعلام کرد.

وزیر خارجه کشورمان همچنین با تشکر از همکاری‌های دولت یمن و پیگیری وضعیت دیبلمات ایرانی ربوده شده در این کشور بر تداوم پیگیری جدی و اقدامات دولت یمن در این زمینه تاکید کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز