خبرگزاری کار ایران

بلومبرگ بار دیگر مدعی شد:

روحانی به دنبال معرفی نهاوندیان به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۵۹

دو دیپلمات شورای امنیت سازمان ملل متحد و یک دیپلمات اروپایی مدعی شدند که روحانی تصمیم دارد نهاویندیان ۶۰ ساله که مدرک دکترای اقتصاد خود را از دانشگاه «جورج واشنگتن» دریافت کرده است را به عنوان نماینده جدید ایران در سازمان ملل متحد معرفی کند.

پایگاه خبری بلومبرگ مدعی شد که پس از آن‌که آمریکا با اعطای روادید به گزینه قبلی ایران برای نمایندگی این کشور در سازمان ملل مخالفت کرد، «حسن روحانی» رییس‌جمهوری ایران تصمیم دارد رییس دفتر خود که فردی تحصیل‌کرده آمریکا است را به عنوان گزینه جدید تصدی این سمت معرفی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، دو دیپلمات شورای امنیت سازمان ملل متحد و یک دیپلمات اروپایی مدعی شدند که روحانی تصمیم دارد نهاویندیان ۶۰ ساله که مدرک دکترای اقتصاد خود را از دانشگاه «جورج واشنگتن» دریافت کرده است را به عنوان نماینده جدید ایران در سازمان ملل متحد معرفی کند.

دولت آمریکا ماه آوریل گذشته از اعطای روادید به «حمید ابوطالبی» گزینه قبلی ایران برای نمایندگی این کشور در سازمان ملل متحد خودداری کرده بود.

بر اساس این گزارش، احتمال می‌رود ایران بعد از پایان دور جدید مذاکرات با گروه ۱ + ۵ که در حال حاضر در وین در جریان است، برای سمت نمایندگی این کشور در سازمان ملل متحد تصمیم‌گیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز