خبرگزاری کار ایران

محکومیت تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین از سوی افخم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۱۷

بی تردید تجاوزات وحشیانه و کشتار مردم بی‌گناه که به بهانه واهی ربایش سه شهرک‌نشین رژیم صهیونیستی آغاز شده و بیش از دو هفته استمرار دارد و شهادت نوجوان فلسطینی که تکرار صحنه‌های جنایات تروریست‌ها در سوریه و عراق را تداعی می‌کند، حاکی از ناتوانی و عجز آن رژیم در برابر مقاومت مردم قهرمان فلسطین است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تشدید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و شهادت ۹ تن از فلسطینیان و مجروح شدن جمع زیادی از ساکنان بی‌دفاع این مناطق را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم تاکید کرد: بی تردید تجاوزات وحشیانه و کشتار مردم بی‌گناه که به بهانه واهی ربایش سه شهرک‌نشین رژیم صهیونیستی آغاز شده و بیش از دو هفته استمرار دارد و شهادت نوجوان فلسطینی که تکرار صحنه‌های جنایات تروریست‌ها در سوریه و عراق را تداعی می‌کند، حاکی از ناتوانی و عجز آن رژیم در برابر مقاومت مردم قهرمان فلسطین است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تجلیل از روحیه مقاوم مردم غزه در دفاع و ایستادگی مقابل این اقدامات وحشیانه، از کشورهای اسلامی و عربی و نهادهای طرفدار حقوق بشر خواست از تصمیم فلسطینیان برای پیگیری این جنایات در نهادهای حقوقی و بین‌المللی از جمله دیوان کیفری بین‌المللی حمایت کرده و در مقابل جنایات و اقدامات ضدبشری رژیم صهیونیستی واکنش فوری و موثر نشان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز