خبرگزاری کار ایران

امیرعبدالهیان در دیدار با نبیه بری:

نسل کشی نقطه اشتراک داعش و رژیم صهیونیستی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۳۶

مقاومت تاکنون تنها بخش اندکی از ذخایر موشکی و مهمات خود را مورد استفاده قرار داده و در صورتی که رژیم صهیونیستی دست از حملات وحشیانه خود به غزه و محاصره آن برندارد، شکست سختی در انتظار آن رژیم خواهد بود.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه که بامداد شنبه در راس هیاتی به منظور رایزنی و تبادل نظر با مقامات لبنانی درباره تحولات منطقه از جمله تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، به لبنان سفر کرد، صبح امروز(شنبه)، با نبیه بری، رییس مجلس این کشور دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با تاکید بر حمایت قاطع ایران از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: براساس اطلاعات موجود، مقاومت تاکنون تنها بخش اندکی از ذخایر موشکی و مهمات خود را مورد استفاده قرار داده و در صورتی که رژیم صهیونیستی دست از حملات وحشیانه خود به غزه و محاصره آن برندارد، شکست سختی در انتظار آن رژیم خواهد بود.

وی حرکت اخیر داعش در عراق و تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را در روندی هم‌سو با یکدیگر ارزیابی کرد و با محکوم کردن اخراج مسیحیان از موصل گفت: جنایت و نسل کشی، نقطه اشتراک داعش و رژیم صهیونیستی است و این مساله که همه این اقدامات برگرفته از یک خط فکری در منطقه است.

نبیه بری، رییس مجلس لبنان نیز با اشاره به نشست امروز مجلس لبنان با حضور نمایندگان کلیه طوایف و جریان‌های سیاسی در حمایت از غزه و هم‌چنین در محکومیت جنایات داعش در موصل، گفت: مردم لبنان یکپارچه و منسجم جنایت صهیونیست‌ها را در غزه را محکوم کرده و از مقاومت ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

رییس مجلس لبنان با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت ملت‌های منطقه در برابر توطئه‌های دشمنان ادامه داد: رژیم صهیونیستی که منشا اصلی فتنه‌انگیزی در منطقه است، تصور می‌کرد با توجه به درگیر بودن ملت‌های منطقه به مشکلات داخلی خود، فرصت مناسبی برای حمله به غزه در اختیار دارد اما پاسخ مقاومت آن‌ها را غافلگیر کرد.

در این دیدار که محمد فتحعلی، سفیر ایران در بیروت نیز حضور داشت درباره روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه بحثو گفت‌وگو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز