خبرگزاری کار ایران

واکنش یک مقام عالی‌رتبه وزارت خارجه به اظهارات اردوغان

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۸۷

ما معتقدیم این موضوع می‌توانست سه سال قبل حل شود، اگر مسئولین ترک بر تغییر دولت قانونی سوریه و حمایت از تروریست‌ها تأکید نکرده بودند، مردم بی‌گناه کشته نمی‌شدند و این واقعیتی است که امروز علیرغم همه کارهای تبلیغاتی ترکیه بر همه نمایان شده و دیگر کسی این حرف‌ها را قبول نمی‌کند.

یک مقام عالی رتبه وزارت امور خارجه به اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، یک مقام عالی رتبه وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه گفت: متأسفانه دخالت ترکیه در امور داخلی سوریه و تأکید بر تعیین تکلیف مردم این کشور باعثطولانی شدن جنگ، آوارگی و تلفات انسانی زیاد در سوریه شده است و اگر ترکیه بخاطر تمایلات جاه‌طلبانه و اختلافات احساسی مانع‌تراشی نکرده بود، اکنون موضوع سوریه حل شده بود.

این مقام عالی سیاسی اضافه کرد: ما معتقدیم این موضوع می‌توانست سه سال قبل حل شود، اگر مسئولین ترک بر تغییر دولت قانونی سوریه و حمایت از تروریست‌ها تأکید نکرده بودند، مردم بی‌گناه کشته نمی‌شدند و این واقعیتی است که امروز علیرغم همه کارهای تبلیغاتی ترکیه بر همه نمایان شده و دیگر کسی این حرف‌ها را قبول نمی‌کند.

این مقام عالی رتبه خاطرنشان کرد: روابط خوب با ترکیه برای ایران مهم است و مناسبات در حوزه‌های مختلف دوجانبه در حال پیشرفت و گسترش است و امیدواریم با تکرار این حرف‌ها موجب خدشه به این روند مثبت نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز