خبرگزاری کار ایران

یوکیا آمانو:

ایران چارچوب جدیدی برای حل مساله طراحی کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۴۱

آمانو با تاکید بر این‌که کند شدن همکاری ایران و آژانس منافاتی با به نتیجه رسیدن توافق هسته‌ای ندارد، گفت که ایران چارچوبی جدید را برای حل این مساله طراحی کرده است.

«یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المانیتور» گفت که کند شدن روند همکاری ایران با آژانس مانع به نتیجه رسیدن توافق هسته‌ای نخواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از المانیتور، آمانو با تاکید بر این‌که کند شدن همکاری ایران و آژانس منافاتی با به نتیجه رسیدن توافق هسته‌ای ندارد، گفت که ایران چارچوبی جدید را برای حل این مساله طراحی کرده است.

به گفته وی، ایران اطلاعاتی را درباره یکی از پرسش‌های مطرح شده در ارتباط با برنامه هسته‌ای این کشور در دسترس قرار داده است.

وی پیش از این نیز طی سخنانی در موسسه «بروکینز» گفته بود که ایران برای تضمین این‌که مواد هسته‌ای موجود در این کشور فقط مصارف صلح‌آمیز دارد، باید برخی نگرانی‌ها درباره ماهیت فعالیت هسته‌ای خود را حل کرده و قرارداد الحاقی را اجرا کند.

وی افزود: «آژانس اعلام نکرده است که ایران دارای سلاح هسته‌ای است و ما در این‌باره هیچ‌گونه نتیجه‌گیری نکرده‌ایم.»

مدیرکل آژانس تاکید کرد که آنچه که گفته‌ایم این است که ایران باید این مسائل را روشن کند تا نگرانی‌های باقی مانده حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز