خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر جدید اکرودیته شیلی؛

سرمدی ازسرگیری همکاری‌های اقتصادی ایران و شیلی را خواستار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۴۰

مرتضی سرمدی در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و آسیای غربی و هم‌چنین جایگاه شیلی در آمریکای جنوبی، بر ضرورت توسعه و تعمیق روابط دو کشور در ابعاد مختلف تاکید کرد.

سفیر جدید اکرودیته شیلی در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سرمدی در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و آسیای غربی و هم‌چنین جایگاه شیلی در آمریکای جنوبی، بر ضرورت توسعه و تعمیق روابط دو کشور در ابعاد مختلف تاکید کرد.

قائم مقام وزیر امور خارجه خواستار از سرگیری و گسترش تعاملات سیاسی، فرهنگی، پارلمانی و اقتصادی به‌ویژه در بخش معادن و فلزات بین دو کشور شد.

کریستین باروس نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد در دوره مسوولیت خویش، روابط دو کشور به حدی گسترش یابد تا سفیر مقیم شیلی به تهران اعزام شود.

وی هم‌چنین بر افزایش همکاری و رایزنی دو کشور در مسائل مختلف بین‌المللی تاکید کرد.

در ادامه سفیر جدید اکرودیته شیلی در کشورمان، بر لزوم تبادل هیات‌ها در سطوح مختلف بین دو کشور تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز