خبرگزاری کار ایران

ظریف، اشتون، برنز؛ دور میز وین

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۴۳

این نخستین دور از دیدار سه جانبه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با کاترین اشتون مسوول هماهنگ کننده ۱ + ۵ و ویلیام برنز، دیپلمات ارشد آمریکایی در این دور از مذاکرات وین است.

در ادامه گفتگوهای هسته ای ایران و اعضای ۱ + ۵؛ نشست سه جانبه ظریف، اشتون و برنز در هتل کوبورگ وین آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد مرکزی خبر، این نخستین دور از دیدار سه جانبه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با کاترین اشتون مسوول هماهنگ کننده ۱ + ۵ و ویلیام برنز، دیپلمات ارشد آمریکایی در این دور از مذاکرات وین است.

امروز و در آغاز سومین روز مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱ + ۵ در اتریش، نخستین دیدار دو جانبه بین معاونان وزیران امور خارجه ایران و روسیه درر هتل کوبورگ وین برگزار شد.

نشست دوجانبه ایران با روسیه که ساعت ۱۰صبح به وقت محلی در هتل کوبورگ وین آغاز شد، پس از یک ساعت و نیم پایان یافت. در این نشست سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران و سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه حضور داشتند.

همچنین همزمان نشست کارشناسی ایران و گروه کشورهای ۱ + ۵ به ریاست حمید بعیدی نژاد آغاز شد که این نشست هم پایان یافت.

در این حال شبکه المیادین گزارش داد: جان کری وزیر خارجه آمریکا امشب برای شرکت در مذاکرات هسته ای ایران به وین سفر می کند.

دهمین دور از مذاکرات هسته ای ایران و ۱ + ۵ از روز سه شنبه با دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون هماهنگ کننده ۱ + ۵ در محل نمایندگی دائم ایران در وین آغاز شد. سپس دیدارهای دوجانبه و چندجانبه بین معاونان وزیر خارجه ایران و کشورهای ۱ + ۵ در وین برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز