خبرگزاری کار ایران

رویترز گزارش داد:

ایران و آمریکا در حال رایزنی درباره طرح‌های جدیدی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۱۳۶

منابع نزدیک به مذاکرات ایران و گروه ۱ + ۵ اعلام کردند که دیپلمات‌های ارشد آمریکا و ایران در وین، طرح‌های تجدیدی را برای ارائه احتمالی آن‌ها به پایتخت‌های خود آماده کرده‌اند.

خبرگزاری رویترز به نقل از برخی منابع اعلام کرد که مذاکره‌کنندگان ایران و آمریکا در وین، در حال رایزنی درباره طرح‌های جدیدی برای حل اختلاف‌نظر‌ها درباره پرونده هسته‌ای ایران و دستیابی به توافق جامع هسته‌ای هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، منابع نزدیک به مذاکرات ایران و گروه ۱ + ۵ اعلام کردند که دیپلمات‌های ارشد آمریکا و ایران در وین، طرح‌های تجدیدی را برای ارائه احتمالی آن‌ها به پایتخت‌های خود آماده کرده‌اند.

یکی از این منابع که خواست نامش فاش نشود، گفت که دیپلمات‌ها همچنان تاکید دارند که «فاصله‌ای جدی» بین طرف‌ها وجود دارد.

در همین حال «اریک شولتز» سخنگوی کاخ سفید گفته است که «واضح است که دوشنبه آینده مهلت نهایی‌ است و نمایندگان ما در تلاش هستند تا کار در مهلت تعیین شده انجام شود.»

وی ادامه داد: «به‌رغم تلاش‌ها همچنان فاصله‌های جدی وجود دارد».

بر اساس این گزارش، دور مذاکرات برای حل اختلاف‌نظر‌ها به منظور دستیابی به توافق جامع هسته‌ای از سه‌شنبه گذشته در وین آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز