خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کاخ سفید:

اختلافات جدی میان طرف‌های مذاکره‌کننده وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۱۳۹

زمان به سرعت در حال سپری شدن است. واضح است که ضرب‌الاجل روز دوشنبه است و مذاکره کنندگان ما به سختی برای رسیدن به نتیجه در این تاریخ تلاش می‌کنند.

سخنگوی کاخ سفید گفت: اختلافات جدی میان طرف‌های مذاکره کننده در مذاکرات هسته‌ای ایران وجود دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ اریک شولتز، سخنگوی کاخ سفید با اشاره به روزهای کم باقیمانده تا پایان ضرب‌الاجل ۲۴ نوامبر گفت: زمان به سرعت در حال سپری شدن است. واضح است که ضرب‌الاجل روز دوشنبه است و مذاکره کنندگان ما به سختی برای رسیدن به نتیجه در این تاریخ تلاش می‌کنند.

سخنگوی کاخ سفید افزود: اما اختلافات جدی هنوز به قوت خود باقی است.

شولتز در حالی از وجود اختلافات در مذاکرات هسته‌ای سخن گفته است که وزرای امور خارجه ایران و آمریکا به منظور حل این اختلافات و دستیابی به یک نتیجه سفرهای خود را برای ترک وین به تعویق انداخته و یک شب دیگر در پایتخت اتریش مانده‌اند.

سخنگوی کاخ سفید همچنین گفت: مذاکره کنندگان نباید اجازه دهند که زمان کم باقیمانده تا این ضرب‌الاجل آنها را ملزم به پذیرفتن یک توافق غیر رضایت بخش کنند.

شولتز اظهار کرد: ما به وضوح مشخص کرده ایم و همچنین رئیس جمهور تاکید کرده است که یک توافق بد انجام نخواهیم داد بنابراین به تلاش‌های خود برای شکست زمان ادامه می‌دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: ما تنها برای دستیابی به توافقی تلاش می‌کنیم که تمام مسیرها برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را از بین ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز