خبرگزاری کار ایران

تقدیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید اردن به وزیر امور خارجه کشورمان

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۵۷

ظریف در این دیدار، آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران برای همکاری تنگاتنگ با کشور برادر اردن درجهت رشد و توسعه روابط دوجانبه و همچنین مبارزه با افراطی‌گری و فتنه‌های طایفه ای را ابراز داشت.

سفیر جدید اردن در تهران روز یکشنبه رونوشت استوارنامه خود را به وزیر امور خارجه تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف با اشاره به اینکه امروزه منطقه و جهان اسلام با مشکلات عدیده‌ای روبرو است، فائق آمدن بر این مسائل به ویژه مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه قدس شریف و همچنین مبارزه با افراط‌گرایی را نیازمند همفکری و همکاری کشورها دانست.

وی در این دیدار، آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران برای همکاری تنگاتنگ با کشور برادر اردن درجهت رشد و توسعه روابط دوجانبه و همچنین مبارزه با افراطی‌گری و فتنه‌های طایفه ای را ابراز داشت.

عبدالله سلیمان عبدالله ابورمان سفیر جدید اردن نیز ضمن ابراز خرسندی از مأموریت جدید خود، اهتمام ویژه اردن به توسعه و تقویت روابط با جمهوری اسلامی ایران را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش و همکاری سفارتخانه های دو کشور، مناسبات سیاسی و اقتصادی ایران و اردن شاهد ارتقاء هرچه بیشتری باشد.

سفیر جدید اردن که قبلاً وزیر مشاور در امور رسانه‌ها بوده است، ضمن تأکید بر ضرورت فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در مسیر مبارزه با تروریسم و تکفیر، برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام در قم و دیگر جلسات هم‌اندیشی مشابه را قابل تحسین و حائز اهمیت برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز