خبرگزاری کار ایران

زهرانی مطرح کرد:

حضور ۵۳ کشور در کنفرانس جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۷۵

این کنفرانس به عنوان یک نهاد باقی خواهد ماند و این طور نیست که یک بار برگزار شود و حتی یک کشور نیز تقاضای برگزاری آن را برای سال آینده کرده و نتیجه آن به عنوان یک ایده اجرایی انجام می‌شود و سعی داریم در قالب مفهوم باقی نماند.

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری از حضور نمایندگان ۵۳ کشور در کنفرانس بین‌المللی جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری در سطوح مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی زهرانی در افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری گفت: من به عنوان مسئول برگزاری این کنفرانس از دو منظر٬ وظیفه برگزاری آن را داشتم.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه ادامه داد: اولین منظر وظیفه سازمانی و عملیاتی من به عنوان مدیر کل وزارت امور خارجه و دومین منظر، وظیفه شخصیتی و انسانی من بود چرا که من نماینده هزاران انسانی هستم که دچار خشونت و افراط شده اند و اگر نتوانم این مساله را عملیاتی کنم به آن شهدا خیانت کرده ام.

وی در تشریح شرایط برگزاری این کنفرانس بین‌المللی اظهار داشت: در یک سال گذشته همه همتایان من در دنیا و داخل کشور درباره برگزاری این همایش مشارکت و همکاری داشته‌اند.

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری با بیان اینکه از ۵۳ کشور دنیا در سطوح مختلف در این کنفرانس شرکت‌ کرده‌اند٬ یادآور شد: این کنفرانس به عنوان یک نهاد باقی خواهد ماند و این طور نیست که یک بار برگزار شود و حتی یک کشور نیز تقاضای برگزاری آن را برای سال آینده کرده و نتیجه آن به عنوان یک ایده اجرایی انجام می‌شود و سعی داریم در قالب مفهوم باقی نماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز