خبرگزاری کار ایران

در واکنش به به بیانیه سی و پنجمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس؛

افخم: ایران برای گسترش مناسبات دوستانه، محدودیتی قائل نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۶۰

تکرار مواضع مداخله جویانه در قبال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی هیچگونه تأثیری بر واقعیت‌های موجود حقوقی و تاریخی ندارد و این جزایر بخش لاینفک سرزمین ایران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی برای گسترش و تعمیق مناسبات دوستانه، هیچگونه محدودیتی قائل نیست و از تعامل سازنده و همکاری همه جانبه استقبال می‌نماید.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم در واکنش به بیانیه سی و پنجمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در دوحه و ادعاهای مطروحه درباره جمهوری اسلامی ایران گفت: تکرار مواضع مداخله جویانه در قبال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی هیچگونه تأثیری بر واقعیت‌های موجود حقوقی و تاریخی ندارد و این جزایر بخش لاینفک سرزمین ایران است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره سیاست مودت و حسن همجواری با کلیه کشورهای همسایه مبتنی بر عدم مداخله در امور داخلی و احترام متقابل را در اولویت سیاست‌های خود قرار داده و برای گسترش و تعمیق مناسبات دوستانه، هیچگونه محدودیتی قائل نیست و از تعامل سازنده و همکاری همه جانبه استقبال می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز