خبرگزاری کار ایران

لاریجانی پس از دیدار با رئیس مجلس اعلای عراق:

از هیچ کمکی به عراق برای از بین بردن تروریسم دریغ نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۰۷

جمهوری اسلامی همیشه در کنار ملت و مردم عراق بوده و امروز هم از ظرفیت خود برای خاموش کردن بحران تروریستی عراق استفاده کرده و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در عراق یک فضای دوستی حکم فرماست و این عنصر در آینده این کشور تاثیرگذار است، گفت: جمهوری اسلامی همیشه در کنار ملت و مردم عراق بوده و از هیچ کمکی به آنان دریغ نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی که در سفری منطقه‌ای در عراق به‌سر می‌برد، پس از دیدار با سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی این کشور طی یک نشست خبری درخصوص نتایج بحثو تبادل‌نظر با وی گفت: در این دیدار درخصوص تحولات مهم منطقه و مشکلات تروریستی و همچنین مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی گفت‌وگو داشتیم.

وی با بیان اینکه همچنین ارزیابی کلی از جمع‌بندی مذاکرات در عراق داشتیم، تصریح کرد: بسیار خوشحالم که امروز می‌بینم در عراق یک فضای مودت و دوستی حکم فرماست، چرا که این عنصر در آینده عراق تاثیرگذار است.

لاریجانی ادامه داد: آقای حکیم در این زمینه نقش موثر و دیدگاه‌های استراتژیکی دارند و بنده نیز راه روشنی را برای آینده عراق می‌بینم.

رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی همیشه در کنار ملت و مردم عراق بوده و امروز هم از ظرفیت خود برای خاموش کردن بحران تروریستی عراق استفاده کرده و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز