خبرگزاری کار ایران

پس از مذاکرات دو ساعته؛

نشست امروز معاونان وزرای خارجه ایران و گروه ۱ + ۵ پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۴۱

نشست‌های دوجانبه کشور‌ها در محل نمایندگی اتحادیه اروپا آغاز شده است و پس از آن، دور دوم نشست عمومی با شرکت همه کشور‌ها(ایران و گروه ۱ + ۵) برگزار می‌شود.

نشست عمومی معاونان وزرای خارجه ایران و گروه ۱ + ۵ که پیش از ظهر امروز در محل نمایندگی اتحادیه اروپا در ژنو آغاز شده بود، پس از دو ساعت پایان یافت.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از واحد مرکزی خبر٬ اکنون نشست‌های دوجانبه کشور‌ها در محل نمایندگی اتحادیه اروپا آغاز شده است و پس از آن، دور دوم نشست عمومی با شرکت همه کشور‌ها(ایران و گروه ۱ + ۵) برگزار می‌شود.

پیش از برگزاری این نشست رسمی، طی روزهای گذشته دیدارهای دوجانبه وزیران خارجه ایران و آمریکا و همچنین نشست‌های دوجانبه در سطح معاونان وزیران خارجه و کار‌شناسان دو کشور برگزار شد.

دور تازه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱ + ۵ در حالی از امروز ۲۸ دی(۱۸ ژانویه) در شهر ژنو سوئیس برگزار می‌شود که بر اساس توافق موقتی که سال گذشته درهمین شهر به دست آمد، قرار بود طرف‌ها در مدت یک‌سال، یعنی تا سوم آذر ۹۳(۲۴ نوامبر ۲۰۱۴)، به توافق نهایی دست یابند. با این حال، پابرجا بودن اختلافات موجب شد تا مهلت این مذاکرات، دو بار تمدید شود. ضرب‌الاجل جدید مذاکرات هسته‌ای، ۹ تیر ماه ۹۴(۳۰ ژوئن ۲۰۱۵) اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز