خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

اقدام صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۲۲

موضع ایران در مورد تسلیح کرانه باختری تغییری نکرده و نخواهد کرد به گونه ای که این سیاست کلی نظام است لذا ظرفیت‌های‌مان را به کارخواهیم گرفت تا این امرمحقق شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: مقاومت به نمایندگی از طرف همه مسلمان‌ها در مقابل صهیونیست‌ها و جریان تکفیری عمل می‌کند و ما با تمام ظرفیت و در تمامی ابعاد از مقاومت دفاع خواهیم کرد و مسلما این اقدام صهیونیست‌ها هم بدون پاسخ نخواهد بود

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین دهقان در مراسم بزرگداشت شهدای اخیر حزب‌الله لبنان که در سوریه توسط حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند٬ اظهار داشت: قبل از شهادت این عزیزان هم کسانی مانند شیخ راغب حرب و شیخ موسوی که از بزرگان مقاومت بودند توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند که این امر برای ضربه زدن به جریان مقاومت صورت گرفت و یقینا این شهادت‌ها چیزی از اعتبار مقاومت و حمایت‌های مردمی کم نخواهد کرد بلکه به اعتبار ‌آن می‌افزاید.

وی ادامه داد: خون شهدا ضمن اینکه افشا گر چهره رژیم صهیونیستی است همچنین از بین برنده جریان تکفیری در منطقه خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: با نگاهی به جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه می‌توان فهمید که این مساله یک مساله جدید و تازه ای نیست چراکه صهیونیست‌ها قبلا عماد مغنیه را به شهادت رساندند و در آخرین هجوم وحشیانه به سوریه جهاد مغنیه و عده ای از رزمندگان حزب‌الله لبنان را به شهادت رساندند که سردار محمدعلی الله‌دادی هم در جمع این عزیزان حضور داشت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دهقان در خصوص واکنش ایران درباره این مساله بیان داشت: موضع جمهوری اسلامی ایران همواره یک موضع ثابت بوده و هست به عبارتی دیگر امروز مقاومت به نمایندگی از طرف همه مسلمان‌ها در مقابل صهیونیست‌ها و جریان تکفیری عمل می‌کند و ما با تمام ظرفیت و در تمامی ابعاد از مقاومت دفاع خواهیم کرد و مسلما این اقدام صهیونیست‌ها هم بدون پاسخ نخواهد بود و مهم زمان و مکان است که اقتضای پاسخ در آن نهفته است.

وی در پاسخ به این که موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد تسلیح کرانه باختری چگونه خواهد بود تصریح کرد: این موضع تغییری نکرده و نخواهد کرد به گونه ای که این سیاست کلی نظام است و در این مسیر تمامی ظرفیت‌های‌مان را به کارخواهیم گرفت تا این امرمحقق شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان با اشاره به اظهارات ژنرال دمپسی فرمانده ستاد مشترک ارتش امریکا در خصوص حمله نظامی به ایران گفت: اگر شهامت و جراتش را دارند حتما این کار را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز