خبرگزاری کار ایران

ظریف در دیدار احمد جبرئیل:

موفقیت‌ محور مقاومت، تصور آسیب‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را ابطال کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۵۸

اقدام تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی در جولان نشانه دیگری از همکاری بین رژیم صهیونیستی و تروریست‌های تکفیری است.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین(فرماندهی کل) بعداز ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا٬ ظریف ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۲۲ روزه غزه و تجلیل از شهدای مقاومت فلسطینی، بر ایستادگی دائمی نظام، رهبری، ریاست جمهوری و مردم جمهوری اسلامی ایران در کنار آرمان فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس به عنوان یکی از سیاست‌های کلی نظام تأکید کرد.

وی با اشاره به ادامه سیاست یهودی‌سازی قدس شریف ازسوی رژیم صهیونیستی و تداوم محاصره ظالمانه علیه نوار غزه و وضعیت بغرنج انسانی حاکم بر این منطقه، بر ضرورت اهتمام بیش از پیش جامعه بین الملل به حقوق ملت فلسطین تأکید نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه موفقیت‌های جبهه مقاومت، موجب ابطال تصور آسیب ناپذیری رژیم صهیونیستی و حامیان آن شده است، اقدام تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی در جولان را نشانه دیگری از همراهی و همکاری بین این رژیم و تروریستهای تکفیری دانست.

احمد جبرئیل نیز ضمن محکوم نمودن اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن عناصر مقاومت در سوریه، تأکید کرد تجربه پیروزی‌های مقاومت ازجمله در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه، نشان داده است که تنها راه احقاق حقوق کامل ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست، پایداری و مقاومت است.

دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین(فرماندهی کل) همچنین ضمن قدردانی از حمایت‌های دائمی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری، دستاورد‌ها و پیشرفتهای ایران در صحنه‌های مختلف را موجب افتخار و تقویت مقاومت برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز