خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس پارلمان آلمان در دیدار با مولاوردی:

تنها یک قدم کوچک به حل مسئله هسته‌ای مانده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۱۱

تروری که در فرانسه به وقوع پیوست، علت مذهبی نداشت و من از کشته شدن خبرنگاری که از حزب من بود و دیگر افراد و یهودیانی که قربانی شدند، بسیار متاسفم.

نایب رئیس پارلمان جمهوری فدرال آلمان اظهار کرد: امیدواریم مذاکرات هسته‌ای به موفقیت انجامد زیرا برای هر دو کشور آلمان و ایران خوب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کلاو دیا روت در دیدار با شهین‌دخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: من در سال ۲۰۱۰ نیز به ایران سفر کردم که البته در آن زمان شرایط متفاوت بود.

نایب رئیس پارلمان آلمان اظهار کرد: در دنیا خشونت‌های بسیاری وجود دارد. من سال گذشته از لبنان، سوریه، ترکیه و عراق دیدن کردم و با میلیون‌ها نفر که در حال مهاجرت بودند، روبرو شدم. همچنین با زنان ایزدی که مجبور بودند دخترانشان را در موصل بفروشند، صحبت کردم که بسیار ناامیدکننده بود.

روت ادامه داد: ما اکنون در اکثریت هستیم و باید برای پایان دادن به این خشونت‌ها با یکدیگر همکاری کنیم. همچنین تروری که در فرانسه به وقوع پیوست، علت مذهبی نداشت و من از کشته شدن خبرنگاری که از حزب من بود و دیگر افراد و یهودیانی که قربانی شدند، بسیار متاسفم.

نایب رئیس پارلمان آلمان ادامه داد: همه ما باید علیه تبعیض کار کنیم. هیچ ضد یهودی، ضد اسلامی و ضد مذهب دیگری نباید وجود داشته باشد و همانطور که صدراعظم آلمان اشاره کرد؛ اسلام جزئی از آلمان است و باید آزادی مذهب وجود داشته باشد. همچنین در مذهب هیچ درجه‌بندی نیست.

نایب رئیس پارلمان جمهوری فدرال آلمان در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ مذاکرات هسته‌ای هرچه سریع‌تر به موفقیت بینجامد و معتقدیم که تنها یک قدم کوچک به این مسئله مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز