خبرگزاری کار ایران

در اعلام رسمی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی؛

اسرائیل رسما مسئولیت تجاوز «القنیطره» را پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۴۴

در حمله یک بالگرد اسرائیلی به منطقه‌ای در استان القنیطره در بلندی‌های جولان سوریه شماری از اعضای حزب الله لبنان از جمله «جهاد مغنیه»، پسر شهید «عماد مغنیه»، فرمانده سابق حزب الله به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی برای نخستین بار به طور رسمی مسئولیت تجاوز «القنیطره» در جنوب سوریه و شهادت شماری از مبارزان حزب‌الله لبنان را به عهده گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «موشه یعالون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: گروهی که در استان «القنیطره» در جنوب سوریه در تجاوز این رژیم به شهادت رسیدند، بخشی از همکاری میان ایران و حزب‌الله بوده و هدف آنها انجام عملیات منحصر به فردی در بلندهای جولان از طریق شلیک موشک و دیگر اقدام‌ها بود.

یعالون مدعی شد: هر کشور‌ی که به اسرائیل لطمه وارد کند، بهای سنگینی می‌پردازد.

وی درباره برخی موضع‌گیری‌ها مبنی بر این‌که اهداف انتخاباتی پشت پرده این حمله بوده است، گفت: نهادهای نظامی در اسراییل تصمیمی با انگیزه سیاست‌های داخلی اتخاذ نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش، در حمله یک بالگرد اسرائیلی به منطقه‌ای در استان القنیطره در بلندی‌های جولان سوریه شماری از اعضای حزب الله لبنان از جمله «جهاد مغنیه»، پسر شهید «عماد مغنیه»، فرمانده سابق حزب الله به شهادت رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز