خبرگزاری کار ایران

افخم در پاسخ به ایلنا خبر داد:

پوتین به زودی به ایران سفر می‌کند / توافق با روسیه برای حل مشکل موشک‌های ۳۰۰S

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۲۴

زمان این سفر پوتین به تهران هنوز مشخص نشده و دعوت هم٬ دعوتی باز است و امیدواریم مقدمات آن فراهم شده تا با انجام این سفر شاهد افزایش روابط و پیشرفت در همکاری‌هایمان باشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد سفر رئیس جمهور روسیه به کشورمان در زمان مناسبی صورت گیرد.

مرضیه افخم در نشست خبری صبح امروز خود با خبرنگاران که در وزارت امور خارجه برگزار شد٬ در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ در خصوص سفر احتمالی ولادیمیر پوتین٬ رئیس جمهور روسیه به تهران گفت: ایران و روسیه دو کشور بزرگ و همسایه هستند که در ابعاد مختلف روابط گسترده‌ای دارند و در صدد توسعه و افزایش آن هستند.

وی با اشاره به افزایش سطح روابط میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه٬ اظهار داشت: دو کشور می‌خواهند در خصوص مسائل مختلف منطقه‌ای و جهانی نقشی مثبت و گسترده‌ ایفا کنند و در همین خصوص نیز شاهد افزایش سطوح و رفت و آمد‌ها هستیم و تماس‌های خوبی در این‌باره برقرار است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با ابراز امیدواری بر اینکه سفر رئیس جمهور روسیه در زمان مناسبی صورت گیرد٬ تصریح کرد: زمان این سفر هنوز مشخص نشده و دعوت هم٬ دعوتی باز است و امیدواریم مقدمات آن فراهم شده تا با انجام این سفر شاهد افزایش روابط و پیشرفت در همکاری‌هایمان باشیم.

افخم در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه در هفته گذشته وزیر دفاع روسیه به تهران سفری کرد و گفته می‌شود در خصوص مشکل توافق موشک‌های ۳۰۰S توافقی صورت گرفته است٬ جزییات این توافق چیست؟ ابراز داشت: توافق شده تا دو طرف به دنبال راه‌حلی برای حذف این مشکل باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز