خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد؛

برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردن

کد خبر : ۲۵۱۴۵۰

مجتبی فردوسی‌پور، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن، از میهمانان استقبال کرده و طی سخنانی به دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران و تقارن این ایام با شصت و پنجمین سال تاسیس روابط دو کشور اشاره نمود.

جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در امان پایتخت اردن هاشمی شب گذشته با حضور وزیر اوقاف و امور مقدسات اسلامی و قائم مقام وزارت خارجه و شرکت گسترده شخصیت‌های سیاسی، پارلمانی، فرهنگی، مذهبی، دینی در اردن برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم باشکوه که شمار زیادی از مقامات، سفرا و دیپلمات‌های کشورهای خارجی مقیم اردن و همچنین ایرانیان مقیم حضور داشتند، مجتبی فردوسی‌پور، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن، از میهمانان استقبال کرده و طی سخنانی به دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران و تقارن این ایام با شصت و پنجمین سال تاسیس روابط دو کشور اشاره نمود.

شرکت کنندگان در این مراسم نیز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به سفیر کشورمان و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

همچنین، وزیر اوقاف اردن هایل داوود، طی سخنانی ضمن تبریک این مناسبت تاکید کرد: ما در وضعیت بحرانی منطقه احتیاج داریم که همبستگی داشته باشیم و بر مفاهیم مشترک فیمابین اهتمام ورزیم.

وی همچنین دستاوردهای شگرف کشورمان را ستود و بر تعمیق و تقویت روابط و مناسبات دوجانبه تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز