خبرگزاری کار ایران

با حضور اقشار مختلف؛

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب در ایتالیا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۹۲

مراسم سال‌جاری که با استقبال با شکوهی مواجه شد علاوه بر شمار زیادی از شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی، پارلمانی، رسانه‌یی و فرهنگی ایتالیا تعداد زیادی از سفیران و رییسان نمایندگی‌های سیاسی و بین‌المللی مقیم و… حضور داشتند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم به‌مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن با شکوهی برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با دعوت از مقامات کشوری و لشگری ایتالیا، سفیران و رییسان نمایندگی‌های سیاسی مقیم، تجار و صاحبان صنایع، مدیران رسانه‌های دیداری و شنیداری، خبرنگاران و اصحاب رسانه، اندیشمندان، فرهیختگان، ایران‌شناشان و علاقمندان به فرهنگ و تاریخ ایران، جمعی از هموطنان اعم از تجار، پزشکان و فرهیختگان ایرانی مقیم برگزار شد.

مراسم سال‌جاری که با استقبال با شکوهی مواجه شد علاوه بر شمار زیادی از شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی، پارلمانی، رسانه‌ای و فرهنگی ایتالیا تعداد زیادی از سفیران و رییسان نمایندگی‌های سیاسی و بین‌المللی مقیم، وابستگان نظامی سفارتخانه‌ها و هم‌چنین صاحبان صنایع و کارآفرینان ایتالیایی و رییسان اتاق بازرگانی شرکت کردند تا ضمن حضور خود، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به جهانبخش مظفری، سفیر کشورمان در ایتالیا تبریک بگویند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز