خبرگزاری کار ایران

بیانیه آیت‌الله اراکی به‌مناسبت سالروز انقلاب ۱۴ فوریه مردم بحرین

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۸۹

صبر مردم انقلابی بحرین و ادامه راه انقلاب و مقاومت بزرگ‌ترین دلیل و برهان بر پیروزی حتمی و نزدیک مردم بحرین است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز انقلاب مردم بحرین از مردم این کشور تقاضا کرد تا به جنبش‌های مسالمت آمیز خود تا تحقق کامل خواسته‌هایشان ادامه دهند.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه آیت‌الله اراکی به شرح زیر است:

سلام و درود خداوند بر شهدای انقلاب بحرین که جانهای خود را در محراب آزادی و عدالت فدا کردند تا مردم این کشور طلوع آزادی را ببینند و در دنیای عدالت و برابری تنفس کنند.

سلام و درود خداوند بر رهبران انقلاب بحرین که زندان‌های بحرین مملو از این بزرگان است؛ رهبرانی که بدون هیچ خستگی در برابر طغیان حاکمان ظالم ایستادگی کردند و در برابر شلاق‌های شکنجه و ابزارهای قلع و قمع و سرکوب صبورانه مقاومت کردند.

و سلام خداوند بر رهبران حاضر در صحنه بحرین و همه گروه‌های مردمی انقلابی این کشور و در رأس آنان عالمان صابر و حکیم بحرین.

در چهارمین سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه مردم بحرین، انقلاب این کشور و فریاد مردم انقلابی آن در اوج خود قرار گرفته است و انقلاب‌های مسالمت آمیز مردمی تا تحقق کامل خواسته‌های مشروع و عادلانه مردم این کشور همچنان ادامه دارد و این دلیل بر حقانیت انقلاب و توانایی آن در به دست آوردن پیروزی است.

صبر مردم انقلابی بحرین و ادامه راه انقلاب و مقاومت بزرگ‌ترین دلیل و برهان بر پیروزی حتمی و نزدیک مردم بحرین است.

وظیفه شرعی همه مردم بحرین ادامه دادن انقلاب‌های مسالمت آمیز به رهبری علمای صالح این کشور تا تحقق کامل خواسته‌های مشروع مردم انقلابی و رهبران حکیم بحرین است.

مردم انقلابی و مقاوم بحرین مطمئن هستند که طبق وعده خداوند سبحان که می‌فرماید «لأغلبن أنا و رسلی: من و رسولانم پیروز می‌شویم» پیروز خواهند شد.

خداوند سبحان در جای دیگر می‌فرماید: وَقَالَ الَّذِینَ کَفَرُواْ لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُم مِّنْ أَرْضِنَآ أَوْ لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنَا فَأَوْحَی إِلَیْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ وَلَنُسْکِنَنَّکُمُ الأَرْضَ مِن بَعْدِهِمْ. ذَلِکَ لِمَنْ خَافَ مَقَامِی وَخَافَ وَعِیدِ وَاسْتَفْتَحُواْ وَخَابَ کُلُّ جَبَّارٍ عَنِیدٍ مِّن وَرَآئِهِ جَهَنَّمُ وَیُسْقَی مِن مَّاء صَدِیدٍ.

«کسانی که کافر شدند به پیامبران خود گفتند ما قطعا شما را از سرزمین خود اخراج خواهیم کرد، مگر اینکه به آئین ما بازگردید، در این حال پروردگارشان به آن‌ها وحی فرستاد که من ظالمان را هلاک می‌‏‌کنم و شما را در زمین بعد از آن‌ها سکونت خواهیم بخشید. این موفقیت برای کسی است که از مقام عدالت من بترسد و از عذاب من بیمناک باشد. آن‌ها از خدا تقاضای فتح و پیروزی کردند و هر گردنکش منحرفی نومید و نابود شد. به دنبال او جهنم خواهد بود و از آب بد بوی متعفن نوشانده می‌‏‌شود».

ای مردم بحرین به اذن خداوند پیروزی نزدیک است و ظالمین شکست می‌خورند، مستکبران پشیمان می‌شوند و سرنوشت حاکمان ستمگر بحرین با ستمگران معاصر ما همانند شاه ایران، صدام حسین و معمر قذافی و امثال این‌ها فاصله‌ای نخواهد داشت.

پروردگارا مردم مظلوم بحرین را پیروز گردان و به آنان عزت و رستگاری و پیروزی عنایت فرما و رهبران صبور و حکیم آنان را پیروز گردان که تو بر هر چیزی قادر و توانایی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز