خبرگزاری کار ایران

افخم در پاسخ به ایلنا خبر داد:

برگزاری مذاکرات دو جانبه و چند جانبه هسته‌ای در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۶۷

انتقال هرگونه اطلاعات به خارج از چارچوب ۵ + ۱؛ موجب سوءاستفاده آنها می‌شود و آنها از هر اطلاعاتی که به آن دسترسی داشته باشند٬ برای تخریب مذاکرات استفاده می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه از برگزاری مذاکرات دو جانبه و چندجانبه در آینده نزدیک میان ایران و گروه ۱ + ۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایلنا، مرضیه افخم صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در وزارت امور خارجه برگزار شد؛ در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا درباره برنامه‌های آتی تیم مذاکراتی برای گفت‌و‌گو‌ها و رایزنی‌های دوجانبه و چندجانبه٬ گفت: گفت‌و‌گو‌ها در جریان است و امیدواریم به زودی مذاکراتی در سطح دو جانبه٬ چندجانبه و حتی نشست با گروه ۱ + ۵ را تا پایان سال داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تماس‌ها و ارتباطات در جریان است تا مذاکرات شکل بگیرد٬ اظهار داشت: امیدواریم این مذاکرات به زودی برگزار شود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه نظرش در مورد اقدام دولت آمریکا برای ایجاد محدودیت در انتقال اطلاعات مذاکرات هسته‌ای به رژیم صهیونیستی چیست٬ تصریح کرد: مذاکرات ما با ۱ + ۵ است و باید این مذاکرات در همین محدوده باقی بماند٬ چرا که انتقال هرگونه اطلاعات به خارج از این چارچوب٬ موجب سواستفاده آنها می‌شود و آنها از هر اطلاعاتی که به آن دسترسی داشته باشند٬ برای تخریب مذاکرات استفاده می‌کنند.

افخم ادامه داد: امیدواریم اعضای ۵ + ۱ حفظ روند موجود در مذاکرات در مورد توجه داشته باشند و افکار عمومی را از مسیر اصلی با انتشار اطلاعات هدفمند غیرواقعی منحرف نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز