خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

راهکار حل مشکلات اقتصادی گرایش به قران و حرکت در مسیر الهی است

کد خبر : ۱۰۴۴۳۱

برای حل مشکلات اقتصادی چاره‌ای جز آشنایی با قرآن و تقویت تقوا و حرکت در مسیر الهی نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت:قرآن می‌فرماید اگر می‌خواهید مشکلات جامعه و مشکلات اقتصادی‌تان حل شود، چاره‌ای جز گرایش به قرآن و حرکت در مسیر الهی و تقوا نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام شیرازی در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش بیان کرد: این روزها حل مشکلات اقتصادی از مهمترین مسائل روز کشور است و اگر بخواهیم مشکلات جامعه حل شود باید به گفته قرآن توجه کنیم.

نماینده ولایت فقیه در سپاه قدس با اشاره به آیه ۹۶ سوره اعراف ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی چاره‌ای جز آشنایی با قرآن و تقویت تقوی و حرکت در مسیر الهی نیست.

وی ادامه داد: اگر انسان با انس با قرآن ارتباط خود را با خدا محکم کند خداوند از آسمان و زمین برای وی برکات نازل می‌کند.

حجت‌الاسلام شیرازی رسالت قرآن را هدایت انسان از تاریکی به سوی نور دانست و گفت: کسی که به قرآن پناه ببرد و در مسیر آن حرکت کند خداوند او را بر هوای نفسش غالب می‌فرماید و وجود او را نورانی می‌کند.

وی به آیه ۶۴ آل عمران اشاره کرد و گفت: از راه تلاوت قرآن مردم خود را تصفیه و پاک می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاهدر پاسخ به این سؤال که چرا قرآن را باید تبیین‌ و تفسیر گفت: انسان‌ها قرآن را می‌فهمند و برداشت درستی می‌کنند اما امام علی در خطبه ۱۸ نهج‌البلاغه می‌فرماید: قرآن ظاهر زیبایی دارد اما باطن قرآن عمیق است. انسان‌ها به عمق این اقیانوس نمی‌توانند پی ببرند. لذا قرآن می‌فرماید: پیامبر ما به تو قرآن را نازل کردیم تا به مردم آموزش دهی.

وی در پایان اعلام کرد: کسی که آخرت و دنیا را می‌خواهد باید به سمت قرآن برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز