خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضائیه خبر دیدار شمخانی با میرحسین موسوی را تکذیب کرد

کد خبر : ۱۰۷۱۴۲

چنین دیداری بین آقای شمخانی و موسوی صورت نگرفته است. لااقل تا ظهر که من از این ماجرا اطلاعی ندارم. از بعدازظهر به بعد نیز اگر اتفاق افتاده باشد بی‌اطلاع هستم.

سخنگوی قوه قضائیه درباره انتشار خبر دیدار شمخانی و موسوی گفت: تا ظهر امروز من خبری از دیدار این دو نفر نشنیده‌ام و اگر شما خبری دارید اعلام کنید تا ما پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نشست خبری امروز، خبرنگاری با اشاره به حبس زندانیان سیاسی و حصر موسوی و کروبی و طرح این سوال که چرا وقتی زندانیان سیاسی آزاد می‌شوند کرکره قوه قضاییه پایین می‌آید و کسی به رسانه‌های داخلی جوابگو نمی‌باشد به گونه‌ای که این مسئله باعثمی‌شود مردم به اخبار رسانه‌های خارجی مراجعه کنند و اگر حصر خانگی موسوی و کروبی با دستور قوه قضاییه بوده پس دیدارهایی که آن‌ها با مسئولان انجام می‌دهند نیز با نظارت همین قوه خواهد بود یا خیر؟ درباره دیدار آقای شمخانی با موسوی پرسید که آیا این دیدار زیر نظر قوه قضاییه صورت گرفته است، که اژه‌ای در پاسخ گفت: در ابتدا باید بگویم که طرح این سوال که آیا آقای شمخانی به دیدار موسوی رفته است یا خیر؟ باید از اصل سوال و اصل خبر مطمئن شد و باید دید که این خبر جعلی است یا خیر و یا همچنین مسائلی که در فیس بوک مطرح می‌شود درست است یا نه. باید بگویم که بعنوان مثال وزیر مربوطه نزد من می‌آید و می‌گوید برخی از جانب من سایتی راه اندازی می‌کنند و عکس و مطلب در آن می‌گذارند که من به آن‌ها می‌گویم که اگر شکایتی دارید اعلام کنید و حتی در این زمینه دولت افرادی را برای پیگیری این مسائل قرار داده است.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: بار‌ها گفته‌ایم که مطبوعات رسانه‌های دیجیتال مهم هستند اما مهم‌تر از آن اعتماد مردم است و ما بعنوان مسئولان قوه قضاییه باید سعی کنیم فضا را در جامعه ملتهب نکنیم و در این زمینه همراه با اهالی فعال در رسانه، فضا را با اخباری که شنیدم و شنیده شد خراب نکنیم.

به گفته سخنگوی قوه قضاییه گاهی با انتشار یک خبر قصد و غرضی در کار است و افراد مختلف می‌خواهند با خبر دروغ فضایی را ملتهب کنند اما افرادی که دور این میز هستند از آن‌ها می‌خواهم درباره اخباری که در گوشه و کنار است در ابتدا به صحت آن اطمینان پیدا کنند و بعد بلندگو و بازگوکننده آن‌ها باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز