خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

دیدار سرپرست وزارت علوم با مراجع و علمای قم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۷۷

دکتر جعفر توفیقی صبح امروز در بدو ورود به شهر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه حضور یافت و پس از زیارت به دیدار با علما و مراجع تقلید رفت.

ایلنا: سرپرست وزارت علوم امروز پنجشنبه با سفر به شهر قم با جمعی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم دکتر جعفر توفیقی صبح امروز در بدو ورود به شهر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه حضور یافت و پس از زیارت به دیدار با علما و مراجع تقلید رفت.

سرپرست وزارت علوم در ابتدای دیدارهای خود با مراجع تقلید و علما به دیدار آیت الله العظمی یوسف صانعی از مراجع تقلید شیعه در قم رفت و با وی به گفتگو پرداخت. دیدار بعدی دکتر توفیقی با آیت الله العظمی حسین وحید خراسانی و پس از آن دیدار با آیت الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی از دیگر مراجع اعزام تقلید در قم بود.

دکتر توفیقی قرار است در ادامه با حضور در بیت آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی با این مرجع تقلید نیز دیدار و گفتگو کند.

از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سرپرست وزارت علوم در سفر یک روزه خود به شهر قم دیدار با آیت الله العظمی جوادی آملی، آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، آیت الله مقتدایی، آیت الله العظمی نوری همدانی و آیت الله علوی گرگانی از دیگر مراجع و علمای حوزه علمیه قم خواهد بود.

آخرین برنامه‌های دکتر توفیقی در شهر قم حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب این شهر و دیدار با اعضای هیئت علمی و همچنین نشست خبری با خبرنگاران این شهر خواهد بود که این برنامه ساعت ۷ عصر امروز صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز