خبرگزاری کار ایران

بنیاد برکت تا پایان امسال ۲۱ مدرسه در خراسان شمالی می‌سازد

کد خبر : ۱۱۰۵۷۹

احداثمدارس برکت در مناطق محروم این استان از سال ۸۹ آغاز شده و تا کنون ۱۱ مدرسه با ۴۰ کلاس درس بهره‌برداری و تحویل اموزش و پرورش شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی با اشاره به احداث۲۱ مدرسه برکت در مناطق محروم این استان گفت: کار احداثاین مدارس تا پایان سال جاری با حمایت مالی بنیاد برکت وابسته به ﺳﺘﺎد اﺟﺮاﻳﻲ ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) انجام شده و آماده تحویل به آموزش و پرورش استان می‌شود.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم بابایی در مورد روند ساخت مدارس برکت در خراسان شمالی توضیح داد: احداثمدارس برکت در مناطق محروم این استان از سال ۸۹ آغاز شده و تا کنون ۱۱ مدرسه با ۴۰ کلاس درس بهره‌برداری و تحویل اموزش و پرورش شده است.

وی ادامه داد: همچنین احداث۱۲ مدرسه دیگر شامل ۴۱ کلاس درس نیز تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و مجموع کلاس‌های درسی مدارس برکت به ۸۱ کلاس خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی همچنین از افتتاح چهار پروژه مدرسه‌سازی بنیاد برکت تا پایان مهر ماه امسال خبر داد و گفت: این مدارس شامل ۱۲ کلاس درس در مقاطع ابتدایی هستند و با افتتاح آنها امکان استفاده دانش آموزان در روستای جوشقان شهرستان جاجرم، روستای چارچوبه شهرستان گرمه، روستای ناوه شهرستان بجنورد و روستای حسه گاه شهرستان مانه و سمنقان فراهم می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه " در مجموع اعتبارات بنیاد برکت برای احداثو تکمیل مدارس در استان خراسان شمالی معدل ۵۰ میلیارد ریال است "، به سفر مقام معظم رهبری به این استان در مهر ماه سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۱۰ مدرسه از مجموع مدارس احداثی برکت در استان مربوط به سفر پر برکت معظم‌له به خراسان شمالی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز