خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

آماده کمک به دولت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۶۱

تا زمانی که گفتمان دولت، اعتدال و عقلانیت بوده و منطبق بر منویات رهبری باشد حمایت و همکاری ادامه پیدا می‌کند و اگر دولت نیاز به همکاری با جبهه پیروان خط امام و رهبری داشته باشد این تشکل آماده تعامل و همکاری خواهد بود.

همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز با حضور دبیران کل، اعضای شورای مرکزی و همچنین دبیران استان‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار شد.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: محور‌های اصلی این همایش بحثو تبادل نظر در خصوص مسائل سیاسی روز و همچنین برنامه‌های آتی این تشکل بود.

وی با بیان اینکه نحوه تعامل با دولت از دیگر مباحثاین همایش است، گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت و همکاری همه جانبه با دولت و با در نظر گرفتن شخصیت، برنامه‌ها و شعارهای آقای روحانی جبهه پیروان خط امام و رهبری از دولت یازدهم حمایت می‌کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: تا زمانی که گفتمان دولت، اعتدال و عقلانیت بوده و منطبق بر منویات رهبری باشد حمایت و همکاری ادامه پیدا می‌کند و اگر دولت نیاز به همکاری با جبهه پیروان خط امام و رهبری داشته باشد این تشکل آماده تعامل و همکاری خواهد بود.

وی در خصوص دیدار اعضای این تشکل با ریاست جمهوری گفت: ‌آقای عسکر اولادی شخصا پیگیر انجام این دیدار بودند اما با توجه به اینکه ایشان در بیمارستان بستری هستند هنوز امکان این دیدار وجود ندارد.

سجادی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: زمان زیادی تا این انتخابات باقی مانده است و به همین خاطر نمی‌توان که از هم اکنون پیش بینی روشنی از این انتخابات داشته باشیم و جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز هنوز به این مساله ورود نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز