خبرگزاری کار ایران

هادی خامنه‌ای در گفت‌وگو با ایلنا:

رییس‌جمهور در چارچوب منافع ملی حرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۵۰

اصلاح‌طلبان نیازی به تشکیل شورای فرماندهی ندارند، اصلا چنین اصطلاحاتی در ادبیات ما نمی‌گنجد. ما به دنبال آرامش و اعتدالیم نه جنگ و دعوا / اصلاح طلبان از عملکرد روحانی راضی‌اند.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: افراطیون هیچ عمل اعتدالی، عاقلانه و مطابق با مصالح را تحمل نمی‌کنند زیرا عملا با عمل عاقلانه و مفید مخالفند.

هادی خامنه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، تشکیل شورای فرماندهی اصلاح طلبان را کذب محض و جو سازی‌ رسانه‌ای خواند و گفت: اصلاح‌طلبان نیازی به تشکیل شورای فرماندهی ندارند، اصلا چنین اصطلاحاتی در ادبیات ما نمی‌گنجد. ما به دنبال آرامش و اعتدالیم نه جنگ و دعوا. در حال حاضر هم شورای هماهنگی اصلاح طلبان متشکل از ۱۸ حزب فعالیت می‌کند که بصورت دوره‌ای ریاست آن به هر یک از احزاب می‌رسد و هیچگاه نیز تعطیل نشده و ادامه خواهد داشت.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) در خصوص عملکرد رئیس جمهور نیز اظهار داشت: عملکرد رئیس جمهور تا کنون متناسب با شعار اعتدال بوده که از ابتدا مطرح کرده و اصلاح طلبان مجموعا از عملکرد ایشان راضی‌اند چون اصلاح طلبی به معنای اعتدال است.

خامنه‌ای در خصوص حمله افراطیون به هاشمی و خاتمی گفت: افراطیون هیچ عمل اعتدالی، عاقلانه و مطابق با مصالح را تحمل نمی‌کنند زیرا عملا با عمل عاقلانه و مفید مخالفند.

وی ادامه داد: عملکرد فعلی رئیس جمهور و همراهانشان با مصالح جامعه متناسب بوده و در چارچوب منافع ملی است و عقلا و اکثریت جامعه نیز با آن موافقند هر چند این مساله به مذاق افراطیون خوش نمی‌آید از این رو به بهانه های مختلف با دولت مخالفت می‌کنند چون شغل و نانشان در همین تنش‌آفرینی‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز