خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه در دیدار خانواده معظم شهدای ارومیه:

رژیم صهیونیستی قدرت و جرأت حمله به ایران را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۳۴

کدامیک از کشورهای استعمارگر جرات دارند به ایران نزدیک شوند؟ این حماقت رژیم صهیونیستی است که تهدید به حمله می‌کند درحالیکه قدرت و جرات عمل به آن را ندارد.

ایلنا: رئیس قوه قضاییه گفت: خدمت به شهدا و جانبازان یک نعمت است و مسئولان باید به آن افتخار کنند. برای همین است که در دوره‌ای عده‌ای می‌خواستند رنگ و بوی شهادت را کمرنگ کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله آملی لاریجانی در دیدار خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ارومیه اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق حضور در این محفل نورانی را نصیب بنده و همراهانم کرد. خداوند تعبیری در مورد جان‌ها و مال‌های کسانی که در راه خدا مجاهدت می‌کنند دارد که گویا معامله‌ای واقع شده است.

آملی لاریجانی با بیان اینکه خداوند می‌فرماید این وعده حقی است که در مقابل انفاس و اموال مومنین بهشت را قرار داده است، افزود: این وعده دائمی خداست زیرا هم در انجیل و هم در تورات و هم در قرآن آمده است.

وی افزود: انسان‌هایی که هم وزن هستند؛ حقیقت مرگ را نمی‌شناسند درحالیکه در مسیر بی‌‌‌نهایت؛ سیر و سلوک بدن انسان تنها مانند یک پوسته است و حقیقت وجود انسان که‌‌ همان روح آن است به عالم دیگری تعلق دارد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه انسان باید بیندیشد که این هدیه خدا را در چه مسیری مورد استفاده قرار می‌دهد، افزود: برخی گامی را پیش می‌گیرند و روح را به جایی می‌رسانند که رزق الهی را به سوی خود جلب می‌کنند و حیات جاودان را نصیبشان می‌کنند و گروهی کفران نعمت می‌کنند.

آملی لاریجانی در بخش دیگری از بیانات خود با بیان اینکه در قرآن کسب رضایت خداوند و خلقش با تعبیر توفیق عظیم نام برده شده است، اظهار داشت: این توفیق عظیم ۱۳ بار و شاید بیشتر در سخن خداوند در قرآن کریم آمده است و نشان از اهمیت آن دارد.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان نعمت است و مسئولان باید به آن افتخار کنند، گفت: برای همین است که گروهی برای دوره‌ای می‌خواستند رنگ و بوی شهادت را کمرنگ جلوه دهند. کمرنگ شدن رنگ وبوی شهادت یعنی کمرنگ شدن مقامات الهی.

وی ادامه داد: اگر کسی به کرامات خداوند ایمان داشته باشد، چطور می‌تواند قدر شهادت را نداند. به ویژه ما که در کشوری شهیدپرور زندگی می‌کنیم که مولایمان اباعبدالله الحسین(ع) است.

آملی لاریجانی با بیان اینکه مجاهدت در راه خدا است که موجب شده کشورمان اکنون در قله‌های اقتدار و سربلندی در منطقه باشد، اظهار داشت: کدام کشورهای استعمارگر جرات دارند به ایران نزدیک شوند؟ این حماقت رژیم صهیونیستی است که تهدید به حمله می کند درحالیکه قدرت و جرات عمل به آن را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما در مسیر امتحان بزرگی هستیم بنابراین نباید بگذاریم این مساله کم فروغ شود و باید یاد شهادت را در همه کسانی که در مسیر خدمت به کشور فعال هستند، زنده نگه داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز