خبرگزاری کار ایران

بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری /

حمایت از دولت را وظیفه شرعی خود می‌دانیم

کد خبر : ۱۱۲۰۱۰

جبهه پیروان به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حمایت از دولت محترم را وظیفه شرعی خود می‌داند.

جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان اجلاس سراسری امروز خود بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن کامل این بیانیه به این شرح است:

۱. جبهه پیروان به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حمایت از دولت محترم را وظیفه شرعی خود می‌داند و برای دولت و رئیس‌جمهور محترم آرزوی موفقیت در انجام وظایف قانونی را دارد و مشی خود را حمایت در کنار انتقاد سالم انتخاب کرده است.

۲. توجه به ظرفیت‌های علمی و اقتصادی کشور با رویکرد مقاومتی و حمایت همه‌جانبه از نیروهای علمی و انسانی کشور اسلامی راهکار طی طریق در مسیر اقتدار و قرار گرفتن در قله پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است.

۳. رهنمود نرمش قهرمانانه در سیاست خارجی فضای جدیدی را در تعاملات بین‌المللی می‌طلبد که خوش‌بینی افراطی و بدبینی متعصبانه هر دو آفت بزرگی در مسیر تدبیر هوشمندانه برای مدیریت کردن دشمن است.

۴. بی‌توجهی به فرهنگ اعم از فرهنگی عمومی و دینی در مقابل تهاجم همه‌‌جانبه غرب و اصحاب شیطان در زمان حاضر، ضرر و زیان‌‌های جبران‌ناپذیری را برای جامعه اسلامی ما و به خصوص نسل جوان به دنبال خواهد داشت. توصیه همیشگی و دائمی خود را مبنی بر زیربنا بودن فرهنگ و ایمن‌سازی دین و آداب و رسوم صحیح ملت را به متولیان داریم.

۵. مطالبه ما به عنوان شهروندان میهن اسلامی از رئیس‌جمهور محترم تحقق همان شعارهایی است که در زمان انتخابات داده‌اند چرا که رویه اعتدال و میانه‌روی پسندیده و قابل دفاع است. نباید از نظر دور داشت که به نام اعتدال به کارگیری نیروهای معتدل از یک جناح سیاسی خاص بسترسازی زیرکانه برای حاکمیت یک جناح است و جبهه به دقت آن را رصد می‌‌کند.

۶. دولت محترم جدید تلاش‌هایی در جهت مهار تورم و رونق تولید انجام داده که از چشم دور نیست منتهی تداوم تصمیمات کارشناسانه اقتصادی و مهمتر از آن جسارت و شجاعت در تصمیمات اساسی که ساختار اقتصاد را اصلاح می‌کند مورد مطالبه جدی ماست.

۷. متأسفانه دولت‌های گذشته و در ادامه دولت جدید رویه تعویض مدیران را با شتاب انجام داده‌اند و جبهه پیروان ادامه این روند را به صلاح کشور نمی داند. اگرچه انتخاب در هر دولتی از اختیارات آن است اما برخی حرکات در این مسیر آسیب جدی به نظام وارد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز