خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضائیه: / ۳ /

دادگاه ستار بهشتی ۵ آبان ماه برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۱۲۹۹۰

مدعی العموم به پرونده مربوط به مراسم استقبال از رئیس جمهور ورود کرده است.

سخنگوی قوه قضائیه از ورود مدعی العموم به پرونده مربوط به مراسم استقبال از رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت پرونده حادثه ۲۲ بهمن قم گفت: قوه قضاییه در این خصوص وارد شده اما باید دید نتایج تحقیقات به کجا می‌رود.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر منتفی شدن زمان دادگاه پرونده ستار بهشتی که ۵ آبان برای آن تعیین وقت شده است گفت: این پرونده به شکل اجمالی به دادگاه رفته و تعیین وقت شده اما زمان رسیدگی به آن هنوز پابرجاست. درخصوص اختلافات میان وکیل متوفی و بازجو نیز باید بگویم که به این اختلافات توجه و رسیدگی شده است.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص احتمال آزادی زندانیان سیاسی سال ۸۸ و کسانی که در حصر هستند در اعیاد قربان و غدیر گفت: گمانه زنی‌ها صحیح نیست. اتفاق خاصی نیفتاده است. عفو‌های زندانیان به مناسبت‌های مختلف صورت می‌گیرد متهمین امنیتی و زندانیان مربوط به سال ۸۸ به دلیل اینکه اخیرا مورد عفو گرفته‌اند در اعیاد قربان و غدیر جزو عفوهای ما نخواهد بود.

وی ادامه داد: آقای پورمحمدی گفته است که در این دو عید عفو‌هایی خواهیم داشت اما به زندانیان امنیتی و زندانیان سال ۸۸ اشاره‌ای نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز