خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

هیچ‌گاه سپاه کم نمی‌آورد

کد خبر : ۱۱۳۰۴۴

پاسداران انقلاب ظرفیت فداکاری و شجاعت و استقامت دارند و بر اساس آیات قرآن در میدان جهاد خودشان را در محضر رسول خدا می‌بینند.

جانشین فرمانده کل سپاه، پاسداری را گزینش الهی دانست و گفت: نظارت در بخش صیانت از سلامت، اعتقاد و هویت سپاه نقش اساسی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار حسین سلامی در همایش سراسری مسئولین نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به تعابیر بسیار بلند امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون سپاه گفت: ما همواره شاهد تعابیر بسیار بلندی درباره سپاه از امام راحل بودیم که سپاه را محصول اعجاز ذهنی آن امام عزیز می‌دانیم. همه باور داریم آنچه از زبان مبارک این دو عزیز صادر می‌شود دقیقا حقایقی جاری و باورهایی هستند که از سرچشمه سار حکمت الهی می‌جوشد و به آن اندیشه‌ها و دیدگاه‌ها کاملا یقین داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه هویت سپاه تاکید کرد: سپاه دارای یک هویت جهادی است، نهادی که ساخته شده است در مسیر یک جهاد دائمی با استکبار از دین خداوند از ارزش‌های الهی یک ملت بزرگ دفاع کند.

وی افزود: کسی بخواهد تصویر مقاومت ملت را مجسم کند سپاه است و این یک حقیقت جاری است که در تمام ۳۵ سال این نهال مثل یک خورشید تابناک می‌درخشد.

سردار سلامی نقطه تفاوت سپاه با سایر ارتش‌های دنیا را تقوا و ایمان سپاه دانست و گفت: تکیه‌گاه ما مسائل مادی نیست. چیزی که در هر صحنه‌ای ما را قرین موفقیت کرده است، جنبه‌های خاص و منحصر به فرد آن و استحکام درون و باورهای سپاه است. سپاه این حقیقت را در عمل ثابت کرده است که با تکیه به تقوا و ایمان می‌توان موفق بود و آرزوهای دشمن را در آن درخشش و تابناکی روح جهادی خود دفن کرد.

وی همچنین گفت: از حقیقت ایمان باید پاسداری کنیم ما در سرزمین جهاد نظامی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زندگی می‌کنیم که کانون مرکزی و تکیه‌گاه اصلی آن را سپاه تشکیل می‌دهد.

سردار سلامی سپاه را ساختمانی با سازه‌های مستحکم ایمانی معرفی کرد و خاطرنشان کرد: ما مخاطب آیات قرآنی هستیم، سپاه هرگز در برابر قدرت ظاهری دشمن زانو نمی‌زند، هیچ‌گاه سپاه کم نمی‌آورد و پاسداران انقلاب ظرفیت فداکاری و شجاعت و استقامت دارند و بر اساس آیات قرآن در میدان جهاد خودشان را در محضر رسول خدا می‌بینند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: پاسداری گزینش الهی است. هر کس وارد این حریم می‌شود این یک گزینش الهی است. پایش این سلامت و مصونیت بخشی به این عمق معنویت و معرفت با شکوه نقش شماست. مَثََل شما مَثََل نقش باغبان‌ها در باغ پر از گل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز