خبرگزاری کار ایران

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش / ۳ /

باقری بناب: نباید با افترا فضای جامعه را متشنج کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۴۲

ایشان اعتدال را به خوبی می‌شناسند و در جاهایی که قرار داشتند اغلب به صورت تیمی و جمعی اندیشیده‌اند و به آن عمل کرده‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وی تأکید کرد: باید بگذاریم نهادهای امنیتی، قوه قضائیه به مسائل مهمی که در کشور اتفاق می‌افتد رسیدگی کنند نباید خودمان با دروغ و افترا فضای جامعه را متشنج کنیم.
محمد باقری بناب در جلسه علن امروز – یک شنبه - مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی وزرای پیشنهادی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، افزود: دکتر فانی را تقریبا همه معلمان و نخبگان جامعه می‌شناسند و نیازی نیست تا از وی تعریف و تمجید کرد.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دکتر فانی فردی است که از مدرسه شروع کرده تا به ریاست رسیده و به این ترتیب مدیریت از استان تا کشور را تجربه کرده است.
این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: ایشان اعتدال را به خوبی می‌شناسند و در جاهایی که قرار داشتند اغلب به صورت تیمی و جمعی اندیشیده‌اند و به آن عمل کرده‌اند.
وی یادآور شد: دکتر فانی شخصی پخته است و به کارهای کار‌شناسی اعتقاد دارد و به خوبی می‌داند که مشکل اصلی حوزه آموزش در بحث‌های کار‌شناسی است.
باقری بناب تأکید کرد: به طور حتم کشور از انجام اقدامات فردی و تک نفره ضرر دیده است و خوشبختانه دکتر فانی شخصی است که به صورت تیمی کار کرده است.
نماینده مردم بناب در مجلس نهم با بیان اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه آموزشی و پرورشی است، تأکید کرد: وی در طرح‌های بزرگ آموزش و پرورش نظیر گروه‌های آزمایشی، امتحانات هماهنگ، ورزش‌های دانش آموزی، مدارس شاهد و نمونه دولتی، سرباز معلم، مدرسه محوری و روش سالی واحدی نقشی اساسی داشته است.
در ادامه باقری بناب با بیان اینکه امروزه فضای سیاسی کشور مناسب نیست، گفت: از نظر تقوای سیاسی بسیاری کار‌ها خوب پیش نمی‌رود؛ در رسانه‌های کشور افترا و تهمت زیاد شده و باید نسبت به آن چاره اندیشی شود.
وی تأکید کرد: باید بگذاریم نهادهای امنیتی، قوه قضائیه به مسائل مهمی که در کشور اتفاق می‌افتد رسیدگی کنند نباید خودمان با دروغ و افترا فضای جامعه را متشنج کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس نهم، افزود: در حال حاضر ۳۴ روز از فصل پاییز می‌گذرد اما هنوز باران نیامده است لازم است به این مسائل نیم نگاهی بیاندازیم شاید شرایط اقلیمی باعثکاهش باران باشد اما به طور حتم فضای سیاسی کشور و ایجاد تهمت‌ها و افترا‌ها باعثکاهش نزول رحمت الهی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز