خبرگزاری کار ایران

چابهار میزبان هفتمین نشست رسانه و سندچشم انداز

کد خبر : ۱۱۵۸۹۹

هفتمین نشست تخصصی «رسانه و سند چشم انداز» با رویکرد هم اندیشی با اصحاب رسانه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی سند چشم ­انداز و آینده پژوهی، ویژه مدیران و سردبیران خبرگزاری­‌ها، روزنامه ­های سراسری و پایگاه ­های خبری– تحلیلی کشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه۲۹،۳۰ آبان­ ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

هفتمین نشست تخصصی «رسانه و سند چشم انداز» ۲۹ و ۳۰ آبان ماه سال جاری توسط معاونت اطلاع رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و با همکاری منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، هفتمین نشست تخصصی «رسانه و سند چشم انداز» با رویکرد هم اندیشی با اصحاب رسانه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی سند چشم ­انداز و آینده پژوهی، ویژه مدیران و سردبیران خبرگزاری­‌ها، روزنامه ­های سراسری و پایگاه ­های خبری– تحلیلی کشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه۲۹،۳۰ آبان­ ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
در این نشست تخصصی، جمعی از اساتید علوم ارتباطات و آینده ­پژوهی، مبلغین سند چشم انداز، مدیران دبیرخانه مجمع از جمله دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاونین وی و مدیران سازمان صداوسیما، مدیران مسئول و سردبیران نشریات و دبیران سرویس خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی کشور به همراه جمعی از تهیه کنندگان و برنامه ریزان رسانه ملی، حضور خواهند داشت.
پیش از این، شش نشست تخصصی دیگر نیز، طی سالهای ۹۰ تا ۹۲ در دانشگاه صداوسیما، منطقه آزاد قشم و دبیرخانه مجمع برگزار شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز