خبرگزاری کار ایران

عارف خطاب به رسانه‌های اصلاح‌طلب:

بهانه به دست جریانات ضد‌اصلاحات ندهید

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۹۸

مردم کشور ما سخت پایبند به اعتقادات دینی و باورهای مذهبی خود هستند و رسانه‌ها باید در انتشار اینگونه مطالب دقت لازم را داشته باشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با توصیه به رسانه‌ها و صاحبان قلم مبنی بر رعایت کردن مسائل مربوط به اعتقادات دینی و عقیدتی مردم، گفت: نباید با انتشار مطالبی در رسانه‌های اصلاح‌طلب که با اصول عقیدتی شیعیان در تناقض است، زمینه را برای بهره‌برداری مخالفان اصلاحات فراهم کنیم.
به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در جلسه شورای مشورتی بنیاد امید ایرانیان، با اشاره به انتشار مقاله‌ای در یکی از رورنامه‌های کشور، اظهار کرد: انتشار این مقاله آن هم در آستانه عید غدیرخم به دلیل سهل‌انگاری متولیان این رسانه موجب ناراحتی جامعه متدینین و شیفتگان امام علی(ع) شده است و اینجانب هم بعد از خواندن این مقاله بسیار متأثر شدم.
رئیس بنیاد امید ایرانیان افزود: مردم کشور ما سخت پایبند به اعتقادات دینی و باورهای مذهبی خود هستند و رسانه‌ها باید در انتشار اینگونه مطالب دقت لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه «متأسفانه جریان رقیب اصلاحات به دنبال بهره‌برداری از برخی سوژه‌هاست»، تاکید کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب باید هوشمندانه عمل کنند و بهانه به دست جریاناتی که بدنبال هجمه علیه جریان اصلاحات هستند، ندهند.
عارف به مطالب برخی سایت‌های خبری که برخی رسانه‌ها را منتسب به وی دانسته‌اند، اشاره کرد و افزود: شخصاً صاحب رسانه‌ای نیستم و تنها مطالبی که در سایت شخصی من منتشر می‌شود مورد تأیید است.
وی با بیان اینکه «به محدودیت‌ها وسختی کار اطلاع‌رسانی و خبری واقفم»، تاکید کرد: فضای کشور نیازمند آرامش و وحدت است و نباید جریان‌های مختلف سیاسی و رسانه‌های آن‌ها بدنبال سایش‌های بیهوده سیاسی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز