خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد‎؛

محکومیت جنایت سراوان از سوی کانون هابیلیان

کد خبر : ۱۱۶۰۵۴

تجربه تاریخی نشان داده است که اقتدار ایرانِ‌بزرگ با این تشبثات خللی نمی‌یابد و ملت قهرمان ایران، لشگر جور و مزدوران جدید سلفی‌صهیونیستی را به همان سرنوشت جندالشیطان و گروهک ریگی دچار خواهند کرد.

بنیاد هابیلیان با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی کوهک سراوان را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:
به خاک و خون‌خفتن ۱۴ تن از مرزداران غیور و محافظان امنیت مردم توسط گروهک تروریستی و مزدور جیش‌العدل بار دیگر اثبات کرد که تروریسم تهدیدی مهم علیه امنیت کشور و توطئه‌ای طراحی‌شده علیه ایران اسلامی به‌حساب می‌آید.
تروریست‌های تکفیری و سلفی که از ایجاد درگیری مذهبی در منطقه بلوچستان و شکاف‌انداختن در وحدت شیعه و سنی عاجز شده‌اند، با خشونت و وحشی‌گری دست به کشتاری خونین زدند که نشانگر عمق ترس و ورشکستگی و ضعف منطق آنان است.
تروریست‌های زبون که به یمن غیرت مرزداران دستشان از آسیب‌رساندن به حریم جامعه و مردم عزیزمان کوتاه شده است، به نیابت از اربابان و همپالکی‌هایشان، این‌بار از اهداف سیاسی و وابستگی خود به استعمار و صهیونیسم پرده برداشته و به‌صراحت تأکید کرده‌اند که انتقام شکست در سوریه را از فرزندان بی‌گناه ایران‌زمین می‌گیرند!
هرچند جریان وهابی‌سلفی، روزانه در کشورهای منطقه از عراق و سوریه تا افغانستان و پاکستان، خون بی‌گناهان از زن و مرد و کودک را بر زمین می‌ریزد، اما وقوع جنایت در کوهک سراوان، لزوم موضع‌گیری و دخالت سازمان ملل و شورای حقوق‌بشر در برابر این اقدام تروریستی و تقبیح و محکومیت استفاده ابزاری کشورهای غربی از آن ضد صلح و امنیت منطقه را ضروری می‌سازد.
بی‌شک در پشت این توطئه شوم و جنایت وقیحانه، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه قرار دارند که در هفته‌های اخیر مذبوحانه درخواست جنگ با ایران را داشته و به‌دنبال تنش‌آفرینی در منطقه هستند؛ اما تجربه تاریخی نشان داده است که اقتدار ایرانِ‌بزرگ با این تشبثات خللی نمی‌یابد و ملت قهرمان ایران، لشگر جور و مزدوران جدید سلفی‌صهیونیستی را به‌ همان سرنوشت جندالشیطان و گروهک ریگی دچار خواهند کرد.
بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، ضمن محکوم‌نمودن این اقدام، بار دیگر یادآور می‌شود که بروز این اقدامات تروریستی قبل از هرچیز متأثر از نگاه دوگانه به پدیده تروریسم و سکوت کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم است و از این حیثایران اسلامی به صورت دوجانبه قربانی تروریسم شده است.
در پایان، فرزندان شهدای ترور در بنیاد هابیلیان، شهادت ۱۴ سرباز فداکار در راه دفاع از میهن و مردم کشورمان را به خانواده این عزیزان و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت می‌گویند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز