خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان تاکید شد؛

حمایت حزب موتلفه اسلامی از دستگاه دیپلماسی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۴۳

غرب و به ویژه آمریکا باید بداند ادامه تحریم‌ها و تهدید‌ها فایده‌ای جز افزودن بر نفرت ملت ایران علیه تجاوزات استکبار جهانی ندارد.

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان ضمن اعلام حمایت از دیپلماتهای کشورمان تاکید کرد: بحمدالله دیپلماتهای ما در چارچوبهای سیاست نظام عمل می‌کنند و اگر آمریکا بخواهد دوباره فریب و نیرنگ بکار ببرد از ملت ایران سیلی خواهد خورد.
به گزارش ایلنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: یوم الله ۱۳ آبان یادآور سه خاطره به یاد ماندنی در تاریخ معاصر است. خاطره‌ای که عزت و عظمت و استقلال ایران را در نگاه جهانیان به نمایش گذاشت.
در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: یوم الله ۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی به ترکیه به جرم دفاع از شرف و استقلال کشور است. امام با فریادهای انقلابی خود در علیه معاهده ننگین کاپیتولاسیون در مقابل آمریکا مردانه ایستاد و اجازه نداد رژیم وابسته پهلوی استقلال کشور را در معرض فروش قرار دهد. یوم الله ۱۳ آبان روزی است که دانش آموزان قهرمان در برابر رژیم شاه در سال ۵۷ ایستادند و با خون خود انقلاب را یاری دادند.
نویسندگان این بیانیه معتقدند: یوم الله ۱۳ آبان روزی است که دانشجویان خط امام و رهبری لانه جاسوسی آمریکا در تهران راتسخیر کردند و به جهانیان اعلام کردند اجازه ندهید آمریکا از لانه جاسوسی برای تبهکاری‌های سیاسی و تحکیم سلطه خود سود جوید. این سه روز در تاریخ ایران ماندنی است و حوادثروزگار آن را از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد کرد. حزب موتلفه اسلامی معتقد است بزرگداشت چنین روزی هیچ ربطی به تعریف جدید ما در مناسبات با آمریکا ندارد. شعار مرگ بر آمریکا یک شعار قرآنی و راهبردی است و در حقیقت اسم رمز نابودی استکبار جهانی است که چنین روزی به نام آن نامگذاری شده است.
در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: مسئله مذاکرات ایران با ۱ + ۵ به عنوان دور جدیدی از نبرد دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران یک مسئله است و ابراز خشم و نفرت ملت ایران از تجاوزات دولت آمریکا و ظلمی که به ملت طی نیم قرن اخیر کرده است بحثدیگر است. همانطور که دیپلمات‌های غربی می‌گویند ما فشار علیه ایران را همزمان با مذاکرات به پیش می‌بریم ما هم معتقدیم شعار مرگ بر آمریکا را همزمان بامذاکرات پیش می‌بریم و این دو با هم منافاتی ندارد.
در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: غرب و به ویژه آمریکا باید بداند ادامه تحریم‌ها و تهدید‌ها فایده‌ای جز افزودن بر نفرت ملت ایران علیه تجاوزات استکبار جهانی ندارد. ملت طی سه دهه گذشته زیستن بدون آمریکا و حتی زیستن در ستیز با آمریکا و مقاومت را پذیرفته است و هر روز قدرتمند‌تر از گذشته در صحنه‌های جهانی و منطقه‌ای حضور پیدا می‌کند. لذا به صلاح غرب است که تجاوزات و تحریم‌ها را متوقف کند. ادامه سیاست تجاوز چیزی جز فروپاشی در غرب به همراه ندارد. همه می‌دانند جایی که منطق وجود نداشته باشد زور جانشین آن می‌شود. امروز آمریکا منطق و عقلانیت توجیه دشمنی‌های خود را از دست داده است و این نقطه سقوط آنهاست. آمریکا راهی جز عقلانی کردن روابط خود با جهان را ندارد و اگر چنین راهی نرود سقوط امپراطوری غرب حتمی است.
حزب موتلفه اسلامی تاکید می‌کند؛ حزب موتلفه اسلامی در دفاع از امام خمینی(ره) که پرچم ضد امپریالیستی ملت ایران را به دوش کشید و علیه کاپیتولاسیون قیام کرد شهدایی را تقدیم انقلاب کرد و دراعدام انقلابی منصور نشان داد ملت در برابر دشمنی و دفاع از رهبری دینی به خود تردید راه نمی‌دهد. امروز هم جوانان سلحشور انقلاب همانند سه دهه گذشته در دفاع از رهبری مظلوم انقلاب که پرچم ضد استکباری را به دوش می‌کشد تردید نمی‌کنند. با این تفاوت که ضربه نسل جدید محکمتر و متقن‌تر خواهد بود. آمریکا ملت ما را از گزینه نظامی روی میز نترساند این مسیر درستی برای حرف زدن با ملت ایران نیست. در ایران میلیون‌ها جوان دست روی ماشه تفنگ و موشک‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین و با سرنشین است که به محض حماقت آمریکا درس فراموش ناشدنی به آن‌ها بدهد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ایران امروز یک قدرت منطقه‌ای و جهانی است نادیده گرفتن این قدرت برای قدرتهای جهانی آسیب تعیین کننده دارد. همانطور که طی سه دهه گذشته نخواستند این قدرت را ببینند و امروز این قدرت به حدی رسیده است که مجبورند در برابر آن زانو بزنند و با آن گفتگو کنند.
حزب موتلفه اسلامی تاکید می‌کند؛ ما از دیپلماتهای خودمان که در صف اول این مبارزه هستند حمایت می‌کنیم و به آن‌ها اطمینان داریم. اما به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اطمینان نداریم مگر اینکه در جریان مذاکرات عکس آن ثابت شود. ملت هوشمندانه جریان مذاکرات را رصد می‌کند. بحمدالله دیپلماتهای ما در چارچوبهای سیاست نظام عمل می‌کنند و اگر آمریکا بخواهد دوباره فریب و نیرنگ بکار ببرد از ملت ایران سیلی خواهد خورد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به دولت عزیز و مورد حمایت ملت اعلام می‌داریم با سیاستهای کلی رهبری اقدام به حل مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بنماید تا زیرساخت‌های مقاومت در کشور علیه دشمنان نظام هر روز مستحکمتر شود. راه حل مشکلات کشور در درون کشور است و ربطی به شرارت دشمن ندارد. توانایی‌های ملت در داخل همه فشار‌ها را دفع خواهد کرد.
حزب موتلفه اسلامی در کنار ملت ایران در یوم‌الله ۱۳ آبان به خیابان‌ها خواهد آمد و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرخواهد داد. امیدواریم راهپیمایی امسال پیامهای روشنی برای دشمنان نظام داشته باشد و آن‌ها را از ادامه خصومت با ملت ایران پرهیز دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز