خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت وگو با ایلنا:

رای نمایندگان به سجادی بستگی به دفاعیات وی دارد

کد خبر : ۱۱۹۵۵۷

در صورت عدم رای اعتماد وزیر پیشنهادی با توجه به تمام شدن مهلت سرپرستی برای این وزارتخانه، رئیس جمهور باید بلافاصله وزیر جدیدی را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تمام شدن مهلت سرپرستی برای این وزارتخانه، در صورت عدم رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رئیس جمهور باید بلافاصله وزیر جدیدی را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

ضرغام صادقی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جلسه رای اعتماد نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان گفت: ثبت نام از نمایندگان موافق و مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان صبح فردا یکشنبه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه در مجلس آغاز می شود.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: سخنرانان موافق و مخالف این وزیر پیشنهادی به قید قرعه انتخاب می شوند که تقریبا نیم ساعت در قالب مخالف و نیم ساعت هم در قالب موافق سخنرانی خواهند کرد.

وی گفت: پس از پایان سخنرانی مخالفان و موافقان برنامه های وزیر پیشنهادی، سجادی حداکثر ۳۰ دقیقه فرصت دارد از برنامه های خود دفاع کند و به پرسش های نمایندگان پاسخ دهد و نیم ساعت هم برای رئیس جمهور و یا نماینده او برای دفاع از وزیر پیشنهادی در نظرگرفته شده است.

وی گرفتن رای اعتماد وزیر پیشنهادی از مجلس را نهایتا منوط بر نحوه دفاع سجادی، رئیس جمهوری و یا نماینده ایشان از طرحها و برنامه های این وزیر پیشنهادی در مجلس دانست و گفت: در صورت عدم رای اعتماد وزیر پیشنهادی با توجه به تمام شدن مهلت سرپرستی برای این وزارتخانه، رئیس جمهور باید بلافاصله وزیر جدیدی را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز